  • 1. Data: 2008-03-25 05:55:19
    Temat: [OT] Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Od: Pogo <w...@g...com>

    http://www.asme.pl/120639386365914.shtml

    Administrator witryny najwyraźniej "skorygował" nieprzystające do
    propagandy prounijnej głosowanie...

    http://www.poznanski.upr.org.pl/main/artykul.php?str
    id=174&katid=328&aid=7190

    Bylo ponad 7k na nie, teraz 3,8k...

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2008-03-25 06:27:10
    Temat: Re: [OT] Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Pogo" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    > Administrator witryny najwyraźniej "skorygował" nieprzystające do
    > propagandy prounijnej głosowanie...
    > Bylo ponad 7k na nie, teraz 3,8k...
    > Pozdrawiam
    > Waldek

    NTG

  • 3. Data: 2008-03-25 14:49:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pogo wrote:
    > http://www.asme.pl/120639386365914.shtml
    >
    > Administrator witryny najwyraźniej "skorygował" nieprzystające do
> [...]

    bzudry i głupoty.

    w początkowej fazie głosowania więcej więcej głosów padło na nie i tyle.
    Takie dane statystycznie nie mają żadnego znaczenia.
    Więc nie wiem czemu się onanizujesz z tego powodu.

  • 4. Data: 2008-03-25 18:35:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 09:49:45 -0500, witek napisał(a):

    > bzudry i głupoty.
    >
    > w początkowej fazie głosowania więcej więcej głosów padło na nie i tyle.
    > Takie dane statystycznie nie mają żadnego znaczenia.
    > Więc nie wiem czemu się onanizujesz z tego powodu.

    Zdaje się, ze nie pojąłeś o co chodzi!
    Otóż w trakcie głosowania, nagle i to zasadniczo zmniejszyła się liczba
    głosów oddanych przeciwko ratyfikacji Traktatu.
    Można sobie wyobrazić jaja, jakie miały miejsce gdyby w podobny sposób
    przeprowadzano wybory do Sejmu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2008-03-25 18:59:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

> [...]
    > głosów oddanych przeciwko ratyfikacji Traktatu.
    > Można sobie wyobrazić jaja, jakie miały miejsce gdyby w podobny sposób

    a skąd wiesz, że nagle?

    to jest kwestia tego kiedy się zrobiło printscreen i d... admina, ktory
    publikuje wyniki statystycznie nieprzydatne.

  • 6. Data: 2008-03-25 19:53:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 13:59:19 -0500, witek napisał(a):

    > a skąd wiesz, że nagle?

    Bo ludzie obserwowali ten sondaż i robili print screeny.
    "Cud" nastąpił w dniu 24 marca pomiędzy godz. 10:00, a 16:00, gdy nagle
    wyniki sondażu zamieniły się miejscami!
    A dokładne dane na ten temat znajdziesz choćby tutaj:
    http://www.tuskwatch.pl.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2008-03-25 21:24:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > wyniki sondażu zamieniły się miejscami!
    > A dokładne dane na ten temat znajdziesz choćby tutaj:

    No i co z tego? Jaki to ma związek z bankami?

    KJ

  • 8. Data: 2008-03-25 21:37:08
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 22:24:18 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > No i co z tego? Jaki to ma związek z bankami?

    A dlaczego mnie to pytanie zadajesz?
    Ja tylko sprostowałem błędną wypowiedź Witka!

    --
    Krzysztof

  • 9. Data: 2008-03-25 21:59:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > A dlaczego mnie to pytanie zadajesz?
    > Ja tylko sprostowałem błędną wypowiedź Witka!

    Na litość: to jest 6 godzin. W tym czasie wszystko może się zdarzyć.

    KJ

  • 10. Data: 2008-03-25 22:00:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > A dlaczego mnie to pytanie zadajesz?
    > Ja tylko sprostowałem błędną wypowiedź Witka!

    Na litość: to jest 6 godzin. W tym czasie wszystko może się zdarzyć.
    Więc słówko "nagle" jest nadużyciem, jeśli nie manipulacją.

    KJ