  • 11. Data: 2008-03-25 23:13:05
    Temat: Re: [OT] Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 23:00:52 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Na litość: to jest 6 godzin. W tym czasie wszystko może się zdarzyć.

    To znaczy, że co może się zdarzyć?
    Czy uważasz że to jest coś całkowicie normalnego podczas sondaży, że o
    godz. 10 rano jest 8705 głosów "PRZECIW", a w 6 godzin później tych
    samych głosów jest już tylko 890?
    A z kolei z uzbieranych z trudem przez 3 dni 1426 głosów "ZA", nagle w
    przeciągu 6 godzin robi się 5477?
    Czy faktycznie to miałeś na myśli pisząc, że "w tym czasie wszystko może
    się zdarzyć"?

    --
    Krzysztof

  • 12. Data: 2008-03-25 23:56:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    > Bo ludzie obserwowali ten sondaż i robili print screeny.
    > "Cud" nastąpił w dniu 24 marca pomiędzy godz. 10:00, a 16:00, gdy nagle
    > wyniki sondażu zamieniły się miejscami!
    > A dokładne dane na ten temat znajdziesz choćby tutaj:
    > http://www.tuskwatch.pl.

    jest tam również wyjaśnienie dlaczego sondaż został zdjęty.
    Co za problem puścić boota, który ustawi wynika takiego sondażu na taki
    jaki sobie zażyczysz. I pewnie tak się stało, zapewne próbowali usunąć
    głosy, które poszły z tego samego IP i stąd nagła zmiana wyników, ale
    jak widać to nie był dobry pomysł.
    Ale grunt to dorobić do tego dobrą ideologię i każdemu można nakopać.
    niech tuskwatch.pl się nie ekscytuje wynikami z pritnscreenów tylko
    zrobi własną ankietę ale już porządną i pokaże co mu wyszło. Wówczas
    będzie to wiarygodne czy ktoś oszukuje czy też bardziej ktoś skorzystał
    z potknięcia i sam farmazony plecie.

  • 13. Data: 2008-03-26 05:40:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 25.03.2008 Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał/a:

    [...]

    > Czy faktycznie to miałeś na myśli pisząc, że "w tym czasie wszystko może
    > się zdarzyć"?

    To postaw ankietę. Ja Ci postawię bota, który w ciągu godziny nawrzuca
    Ci 10 tyś. głosów na "NIE". Wywalisz takie wyniki jak zauważysz, czy
    będziesz trzymać?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-03-26 06:43:57
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > wyniki sondażu zamieniły się miejscami!
    > A dokładne dane na ten temat znajdziesz choćby tutaj:

    Buhahah dales sie nabrac na akcje UPRowcow od tego Koriwna co mu sie w
    glowie miesza i pisze ze UE to faszystowskie niemcy a barosso to hitler
    (patrz TVN24)
    Przciezs to oni mieli skrypt bo kto normalny robi printscreen
    odwiedzanych stron, robi to tylko ten co spodziewa sie "dziwnych
    rzeczy" czyli autor automatu do glosowania.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 15. Data: 2008-03-26 06:44:51
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Chris pisze:

    > To znaczy, że co może się zdarzyć?
    > Czy uważasz że to jest coś całkowicie normalnego podczas sondaży, że o
    > godz. 10 rano jest 8705 głosów "PRZECIW", a w 6 godzin później tych
    > samych głosów jest już tylko 890?

    Jak glosy powstaly z automatu to nie dziwne ze zostaly wywalone

    > A z kolei z uzbieranych z trudem przez 3 dni 1426 głosów "ZA", nagle w
    > przeciągu 6 godzin robi się 5477?
    > Czy faktycznie to miałeś na myśli pisząc, że "w tym czasie wszystko może
    > się zdarzyć"?

    Wy UPRowcy to fajni manipulanci jestescie

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 16. Data: 2008-03-26 11:05:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 26 Mar 2008 06:40:22 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To postaw ankietę. Ja Ci postawię bota, który w ciągu godziny nawrzuca
    > Ci 10 tyś. głosów na "NIE". Wywalisz takie wyniki jak zauważysz, czy
    > będziesz trzymać?

    Jeśli ktoś robi ankietę, w której z jednego adresu IP można wielokrotnie
    oddawać głos, to cała ta ankieta już z złożenia nie jest wiarygodna, bez
    względu na to, czy bot głosował "ZA", czy "PRZECIW" (bo równie dobrze
    mógł głosować za ratyfikacją traktatu!).
    Wiec jeśli admini zorientowali się, że wynik głosowania mógł zostać
    sfałszowany, to powinni je przerwać i usunąć, a nie ręcznie "korygować"
    wyniki!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2008-03-26 11:17:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 07:44:51 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Jak glosy powstaly z automatu to nie dziwne ze zostaly wywalone

    Czy masz jakiś dowód na to, że te głosy zostały oddane przez bota?
    Czy też są to tylko Twoje swobodne spekulacje?
    Bo przez dowód rozumiem co najmniej oficjalny komunikat, podający
    *przynajmniej* adresy IP, z których ten bot głosował.

    > Wy UPRowcy to fajni manipulanci jestescie

    Po pierwsze: nie jest UPR-owcem, a po drugie: wyjaśnij, na czym miała
    polegać ta rzekoma "manipulacja" UPR-u?
    Bo dla mnie oczywistym jest, że manipulacji dopuścili się wyłącznie
    administratorzy oficjalnej strony Platformy Obywatelskiej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2008-03-26 11:27:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris pisze:

    > Jeśli ktoś robi ankietę, w której z jednego adresu IP można wielokrotnie
    > oddawać głos, to cała ta ankieta już z złożenia nie jest wiarygodna, bez

    A jak chcesz umożliwić głosowanie ludziom za maskaradą czy z neostrady?
    KJ

  • 19. Data: 2008-03-26 11:32:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 18:56:05 -0500, witek napisał(a):

    > Co za problem puścić boota, który ustawi wynika takiego sondażu na taki
    > jaki sobie zażyczysz. I pewnie tak się stało, zapewne próbowali usunąć
    > głosy, które poszły z tego samego IP i stąd nagła zmiana wyników

    Zapewne admini uznali, że bot się "pomylił i niewłaściwie zagłosował" i
    dlatego dodali ponad 4 tysiące głosów "ZA"?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2008-03-26 11:44:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 07:43:57 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Buhahah dales sie nabrac na akcje UPRowcow od tego Koriwna co mu sie w
    > glowie miesza i pisze ze UE to faszystowskie niemcy a barosso to hitler
    > (patrz TVN24)

    Ani TVN, ani TV24 nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji.
    A ponieważ (jak słusznie zauważył Kamil Jońca) ta dyskusja nie ma nic
    wspólnego z tematyka bankowości, proponuje ja zakończyć, przynajmniej
    do czasu opublikowania oficjalnego komunikatu podającego adresy IP
    rzekomych botów fałszujących wyniki wyborów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof