  • 1. Data: 2008-03-24 19:31:51
    Temat: przelew do usa
    Od: "justa" <j...@o...pl>

    witam

    prosze o informacje co jest szybsze i bardziej oplacalne, przelew bankowy z
    konta walutowego Multibank na konto w USA, czy zaplata karta VISA poprzez
    paypal? Waluta oczywiscie USD.

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    justa

  • 2. Data: 2008-03-24 19:37:33
    Temat: Re: przelew do usa
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > prosze o informacje co jest szybsze i bardziej oplacalne, przelew bankowy
    > konta walutowego Multibank na konto w USA, czy zaplata karta VISA poprzez
    > paypal? Waluta oczywiscie USD.

    moneybookers , neteller

  • 3. Data: 2008-03-24 20:03:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dla płacącego tańszy jest paypal, bo prowizje płaci wyłacznie przyjmujący pieniądze.
    No i paypal trwa sekunde, a przelew to nie wiadomo ile...
    Natomiast czasem musisz aktywować swoją k.k. w systemie paypal, co może potrwać parę
    dni lub parę tygodni.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-24 20:08:07
    Od: "justa" <j...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i paypal trwa sekunde, a przelew to nie wiadomo ile...
    > Natomiast czasem musisz aktywować swoją k.k. w systemie paypal, co może

    konto na paypal mam juz zalozone, natomiast odbiorca musi otrzymac dokladnie
    kwote taka jak na fakturze. Czyli wszystkie ewentualne prowizje musze pokryc
    ja. Stad moje pytanie co jest najtansze.

    justa