    From: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Date: Wed, 25 Feb 2004 10:56:24 +0100

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hqnr$obo$1@news.onet.pl...
    > No właśnie też się nad tym zastanawiam. :-)
    > Liczę, że znajdą się one u osoby, której mam dokumenty, a do której
    > napisałem już wiadomość pocztą elektryczną ;) a jak nie odezwie się do
    > wieczora to sam do niej zadzwonię.
    >
    > Jeśli się okaże, że ta osoba ma jeszcze inne dokumenty, to pomyłka może
    być
    > zdecydowanie większa...

    Dokladnie. Jezeli sie okaze, ze osoba ta nie posiada dokumentow Panskiej
    matki, to nalezy z cala powaga zawiadomic o tym odpowiednie organy (rowniez
    GIODO) (tym bardziej jezeli dokumenty, o ktorych Pan pisze zostaly przeslane
    do Pana listem zwyklym). W takim przypadku (list zwykly) nieuczciwe osoby
    mogo wypierac sie, ze otrzymaly cokolwiek z VW i zrobic z posiadanych
    dokumentow "uzytek". Bylo by bardzo niedobrze, gdyby pomogl Pan vw w
    "zatuszowaniu" tak powaznej pomylki.

    Pozdrawiam
    Zdzislaw