  • Data: 2004-02-25 11:12:48
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c1hv2n$1ir$1@news.onet.pl...

    > Nawet nie macie pojecia ile roznych listow dostawalem do swojej skrzynki.
    Po
    > awanturach dostaja je tylko sasiedzi - bo widze jak zostawiaja przerozne
    > przesylki z bankow, urzedow itp. Swego czasu sam odnosililem - ale
    stracilem
    > cierpliwosc. a pier**** poczta nie zareagowala i pomimo kilkakrotnych
    > monitow nie zainstalowano skrzynki do zwrotow - a wystarczylo tylko
    > zamontowac specjalne drzwiczki.

    A mój listonosz jakoś pracuje... perfekcyjnie... Nigdy mu się nie zdarzają
    pomyłki, serio! :-)
    Chyba, że jakiś bardzo niewielki promil... A nosi tych przesyłek do mnie, oj
    nosi. :-)

    > W VW Banku teraz po prostu sie nie wyrabiaja i dlatego mogla zdazyc sie ta
    > wpadka.. Swiadczy zle, ale bez przesady juz...

    Też dlatego nie będę nic więcej robić. Sprawa wyjaśniona, odeślę i w
    porządku. Choć nie ukrywam, że początkowo bardzo mnie poddenerwowali, tym
    bardziej, że byłem już zły wcześniej. ;) O 1 w nocy dokopywałem się do
    zasypanego i zamarzniętego garażu w minus 10 stopni. Po przyjściu do domu
    patrzę, a tu list z VWBD z innymi dokumentami. Jak się tu nie wkurzyć ? ;-))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info