  • 1. Data: 2003-04-28 14:06:15
    Temat: OKNA
    Od: "DEXTER" <d...@w...pl>

    Nazywam się Dariusz Szewczyk.Prowadzę sklep internetowy na strone
    www.megazakupy.pl a teraz handluje oknami. Chciałbym prosić państwa żeby
    państwo co? odemnie kupili a nie pożałujecie tego co kupili?cie. Jeszcze raz
    proszę kupcie co? odemnie.Pozdrawiam Darek.

  • 2. Data: 2003-04-28 14:10:56
    Temat: Re: OKNA
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    DEXTER> Nazywam się Dariusz Szewczyk.Prowadzę sklep internetowy na
    DEXTER> strone www.megazakupy.pl a teraz handluje oknami. Chciałbym
    DEXTER> prosić państwa żeby państwo co? odemnie kupili a nie pożałujecie
    DEXTER> tego co kupili?cie. Jeszcze raz proszę kupcie co?
    DEXTER> odemnie.Pozdrawiam Darek.

    Abuse i /etc/mail/access nakarmione.

    Nie żałujemy.

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-04-28 14:18:18
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "DEXTER" <d...@w...pl> wrote in news:b8jcil$2ou$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Jeszcze raz prosze kupcie cos odemnie.Pozdrawiam Darek.

    Niezle polaczenie - komputery, opony i sprzet AGD :-O

    Urszula Senet cos wspominala, ze przydalyby sie jej nowe okna. Napisz na
    u...@t...pl i
    wspomnij, ze oglaszales sie na grupie bankowej ...bedzie wiedziala o co chodzi :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-04-28 19:30:47
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "DEXTER" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    raz
    > proszę kupcie co? odemnie.Pozdrawiam Darek.

    Mój kolega Adam Buse jest zainteresowany.
    Wyślij mu email: a...@t...pl