  • 11. Data: 2014-07-18 00:00:20
    Temat: Re: OFE czy ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J_K_K j...@i...poczta.fm ...

    > Aktywność jest - w postaci drugiego mailingu w ciągu ostatnich
    > 6-miesiecy ;)

    Ja nie dostałem...

  • 12. Data: 2014-07-18 00:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Za reklamę grozi im do 3 mln zł kary. Rząd zadbał i o to.

    Ale ja nie mówie o reklamie tylko o działanu bezpośrednim.
    Tez nie wolno?
    Np. obdzwonić klientów, uzyskać zgodę i złożyć za nich wnioski?

  • 13. Data: 2014-07-18 08:14:49
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:XnsA36DEA2E33F28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ale ja nie mówie o reklamie tylko o działanu bezpośrednim.
    > Tez nie wolno?
    > Np. obdzwonić klientów, uzyskać zgodę i złożyć za nich wnioski?

    Moje OFE już drugi raz przysłało mi zestaw: formularz plus opłacona koperta.

    Wiwo

  • 14. Data: 2014-07-18 08:31:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zastanawiam się, skąd brak aktywności OFE? Nie zależy im?

    Nie mogą. Są przepisy karne za reklamowanie ofe. Przy czym "reklama"
    jest rozumiana dość szeroko.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 15. Data: 2014-07-18 08:58:02
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-07-17 16:44, J.F. pisze:

    > ... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...

    Ja złożyłem - jako mój mały sprzeciw dla rządzącej dyktatury :)
    Demokracja w naszym kraju niestety nie istnieje.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-07-18 09:03:30
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2014-07-18 08:58, Miroo pisze:

    > Ja złożyłem - jako mój mały sprzeciw dla rządzącej dyktatury :)
    > Demokracja w naszym kraju niestety nie istnieje.

    i to niestety jedyny sens wyboru miedzy zus a ofe

  • 18. Data: 2014-07-18 11:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Moje OFE już drugi raz przysłało mi zestaw: formularz plus opłacona
    > koperta.

    Cyli jednak mozna.
    To moje TU cos nie zainteresowane...

  • 17. Data: 2014-07-18 11:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Nie mogą. Są przepisy karne za reklamowanie ofe. Przy czym "reklama"
    > jest rozumiana dość szeroko.

    Ale w innym poście Wiwo pisze, ze jemu przysłąli dokument gotowy do podpisu
    i wysłania.
    Wiec jednak chyba w ramach marketingu bezpośredniego mozna...?

  • 19. Data: 2014-07-18 11:14:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-07-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Zakaz namawiania?

    "Reklamowania". A że to szerokie pojęcie, to...
    http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/1076250.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2014-07-18 11:31:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 09:00:08 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...
    > Cyli jednak mozna.
    > To moje TU cos nie zainteresowane...

    Moze nieglupie ... co zarobili to zarobili, teraz sie interes zamknie,
    ludzi zwolni, albo przerzuci do innych funduszy.

    A jak jeszcze zacznie sie wyprzedaz aktywow ... to OFE beda mialy
    trudne zycie.

    Wlasnie - jak z tymi aktywami ? OFE maja akcje wyprzedac i do ZUS
    gotowke przekazac, czy rzad je przejmie i sam sprzeda ?

    J.