    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O pozytkach z funduszy inwestycyjnych przez mBank...
    Date: Wed, 10 Sep 2003 12:51:37 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@qm198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uzytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:2optlv4tihc5494e0itdsldl9nr5ienl00@4ax.com

    > Mialem kilka funduszy zakupionych ta droga. 5 wrzesnia
    > spostrzeglem sie (przyznaje ze troszke za pozno...), ze trzeba
    > je zbyc. No to zlecilem wszystkie. Za trzy z nich mialem forse
    > na eKoncie wczoraj, a z nastepnych dwoch mam nadal tylko
    > straty. Przeciez to zupelnie bez sensu. Gdy dawniej chodzilem
    > na piechote do banku i osobiscie nabywalem i zbywalem, na drugi
    > dzien juz bylo po bolu. Szybciej ;-) bo droga internetowa przez
    > mBank trwa to nawet do 7 dni. Przeciez to paranoja -
    > przynajmniej wedlug mnie. Znajdzcie mi madrego, ktory na
> [...]

    Wybrales sobie jakis zestaw funduszy, Twoje prawo i Twoj
    zestaw. Zestaw mial okreslona charakterysytyke zarowno
    pod wzgledem dochodowosci jak i .. w postaci odnosnika
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_odk.html

    Czyli tabeli realizacji zlecen odkupienia ktora to w
    sposob jasny i wyrazny informuje po jakim czasie
    twoje zlecenie odkupenia j.u. w funduszu zostanie
    zrealizowane (poza sytuacjami wyjatkowymi, stad
    to zastrzezenie dotyczace 7 dni)

    Podejrzewam ze nie skorzystales z tej informacji,
    nie uwzgledniles tych danych, z takimi skutkami
    jak opisujesz.

    Moim prywatnym zdaniem wybierajac fundusze
    do SPEKULOWANIA nalezalo brac pod uwage
    takze "czas reakcji".

    * Spekulacja = w tym kontekscie dla mnie oznacza
    dorazne, krótkoterminowe dzialanie w odróznieniu
    od inwestowania w co najmniej paruletniej
    perspektywie.

    --
    Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
    do/podczas wyslania tej wiadomosci.