  • Data: 2019-09-14 18:39:13
    Temat: Re: Nowy sposób logowania do banków
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 września 2019 18:14:46 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > W mille do www trzeba podać login, hasło, weryfikacja PESELA + z nowym
    > prawem raz na miesiąc kod z sms.
    >
    > Natomiast mobilnie bez Pesela i weryfikacja na tym samym dogłębnie
    > niebezpiecznym systemie i urządzeniu typu Android
    > ;-)
    >
    > Dbałość o bezpieczeństwo pełną gębą. Żałosne

    Niebezpieczny i żałosny to Ty jesteś.

    Żeby apka zaczęła działać, od zawsze potrzebne było podanie loginu, hasła oraz kodu z
    SMSa.
    A przy każdym następnym logowaniu potrzebny jest PIN (google pay inaczej to rozwiązał
    - nie pozwala na używanie jeśli całe urządzenie nie jest zabezpieczone min. PINem czy
    wzorkiem).

    Jak Ci się nie podoba, zapraszam do santiego - tam podobno będziesz musiał (dziś
    jeszcze na szczęście tego nie było) przy każdym logowaniu do "sparowanej" apki
    przepisywać kod z SMSa - zapewne przychodzącego na ten sam telefon, więc bardzo
    bezpieczeństwo podnoszącego. Podobno będzie można apkę "zaufać", żeby SMSy nie były
    potrzebne.
    Tylko to wszystko w wersji 5.7 - a dostępna jest 5.6.

    W dawnych czasach SMSy padały w sylwestra ;>
    Ciekawe, o ile setek % dziś bankom wzrosło wysyłanie.

    I jak zapchane są infolinie - bo przecież przez lata indoktrynowali: "bank nie wymaga
    żadnych haseł SMS przy logowaniu" - a banki z "najlepszym" refleksem powiadomiły o
    zmianach przed tygodniem (np. taki żubr - choć mam zablokowany dostęp do ich ST)...
    Śmiech przez łzy...

    Skarbonka jak zwykle ponad prawem ;>