  • Data: 2019-09-15 13:12:50
    Temat: Re: Nowy sposób logowania do banków
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten "skomplikowany" dostęp do historii też świadczy o tym, że to inny milek - u
    mnie guzik "historia" na środku ekranu zaraz po zalogowaniu.

    Ha.... Znaczy że zmienili. Może w odpowiedzi na moje monity. Pod tym
    przyciskiem była historia ale taka kafelkowa: wyszło tyle przyszło tyle.
    Żeby zobaczyć komu wyszło trzeba było klikać. Teraz jest po staremu
    czyli dobrze ;-)

    PS. Dalej mnie jednak śmieszy logowanie na pececie z podawaniem PESELU +
    dodatkowo co jakiś czas sms z kodem podczas gdy apkę na gównianym
    androidzie uważają za bezpieczną i nie trzeba PESELU a potwierdzenie
    operacji przyjdzie na to samo gówniane urządzenie z gównianym systemem.
    Żałosne

    TAKIE RODO BIS żeby uzasadnić potrzebę istnienia biurwy brukselskiej.