  • Data: 2019-09-15 09:35:50
    Temat: Re: Nowy sposób logowania do banków
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 września 2019 20:32:32 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Aplikacja aktualizowana na bieżąco.
    > nawet ostatnio ładną panią na czacie (PC) opierdalałem na skomplikowany
    > dostęp do Historii w nowej wersji.
    >
    > Widzę że usilnie szukasz winy użytkownika ;-) masz w tym jakiś interes? ;-)

    Interes w tym, że jak widać w PL są dwa milki - i w tym drugim też chciałbym mieć
    konto, bo z pierwszego było sporo wiśni, ale wszystkie już wybrałem, a przed
    powtórkowiczami się zabezpieczyli :(

    U mnie logowanie do apki PINem i nie znalazłem, jak to zmienić (za to przy okazji
    znalazłem opcję zmiany tła, a poprzednie z plażą bardziej mi się podobało - i znów
    takie mam) - może mnie oświecisz?

    Ten "skomplikowany" dostęp do historii też świadczy o tym, że to inny milek - u mnie
    guzik "historia" na środku ekranu zaraz po zalogowaniu.