  • 1. Data: 2013-02-17 14:59:30
    Temat: Nowy samochód - kredyt czy leasing?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kolega zadał mi pytanie jak w temacie. Ja niestety nie za bardzo jestem w
    temacie a archiwum posiada jakieś posty z 2010 r. więc pewnie się dużo
    zmieniło. Jakby ktoś coś miał ciekawego w tym temacie, to chętnie
    poczytam/posłucham.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-17 17:33:06
    Temat: Re: Nowy samochód - kredyt czy leasing?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > temacie a archiwum posiada jakieś posty z 2010 r. więc pewnie się dużo
    > zmieniło. Jakby ktoś coś miał ciekawego w tym temacie, to chętnie

    proponuję kredyt gotówkowy i zakup za gotówkę
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2013-02-17 17:59:18
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-02-17 14:59, xbartx pisze:

> [...]
    > temacie a archiwum posiada jakieś posty z 2010 r. więc pewnie się dużo
    > zmieniło. Jakby ktoś coś miał ciekawego w tym temacie, to chętnie

    Zapytaj kolegi aby Ci podał ile jest wart MÓJ samochód to wtedy będzie
    można mu coś doradzić.

  • 4. Data: 2013-02-17 18:49:10
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > temacie a archiwum posiada jakieś posty z 2010 r. więc pewnie się dużo
    > zmieniło. Jakby ktoś coś miał ciekawego w tym temacie, to chętnie

    to zalezy jakie sa jego plany inwestycyjne.
    kredyt obciaza zdolnosc kredytowa wiec jesli jest potrzebna na cos innego,
    np. mieszkanie to ja bym bral leasing.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2013-02-17 21:46:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > temacie a archiwum posiada jakieś posty z 2010 r. więc pewnie się dużo
    > zmieniło. Jakby ktoś coś miał ciekawego w tym temacie, to chętnie

    pytanie zasadnicze: na firmę czy prywatnie (leasing konsumencki również
    istnieje)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-02-17 22:40:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 21:46:11 +0100, RobertS napisał(a):

    > pytanie zasadnicze: na firmę czy prywatnie (leasing konsumencki również
    > istnieje)?

    No fakt, zapomniałem o tym napisać. Na firmę oczywiście to auto.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-02-17 22:46:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No fakt, zapomniałem o tym napisać. Na firmę oczywiście to auto.

    też się kiedyś nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że kredyt jednak lepszy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-02-17 22:53:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2013 22:46:51 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > też się kiedyś nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że kredyt jednak lepszy

    Chyba że potrzebne koszty.
    Dla ryczałtowca leasing trochę bez sensu, dla "zasad ogólnych" chyba lepszy od
    kredytu. Przy kredycie w koszty idą tylko odsetki przy leasingu cała rata.

  • 9. Data: 2013-02-17 23:08:00
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Przy kredycie w koszty idą tylko odsetki przy leasingu cała rata.

    A amortyzacja to gdzie?

    Darek

  • 10. Data: 2013-02-17 23:26:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-02-17 23:08, Darek pisze:
    > Przy kredycie w koszty idą tylko odsetki przy leasingu cała rata.
    >>
    > A amortyzacja to gdzie?
    >
    > Darek

    przy kredycie amortyzacja w koszty, leasing zależy finansowy czy operacyjny

    kumple prowadzący DG (zasady ogólne) mieli auta w leasingu i mówili
    NIGDY więcej, ciągle jakieś jazdy mieli, teraz normalnie kredyt i życie
    stało się prostsze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS