    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
    Date: Tue, 27 Jun 2023 11:18:59 +0200
    <u74rma$ptr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u78ibo$eh0$1$cef@news.chmurka.net>
    <u792fd$osg$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u79ctn$v4v$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7ag1u$prj$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u7b6ak$782$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7brf4$l9c$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u7cc0p$ac$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7crpi$a6a$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <m...@i...localdomain>
    <8rr37q8xa92y$.1uhb0dwf5yx0f$.dlg@40tude.net>
    <u7e7bt$83f$1$cef@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>

    W dniu 2023-06-27 o 11:08, witrak() pisze:
    > On Tuesday, June 27, 2023 at 10:43:30 AM UTC+2, cef wrote:
    > [...]
    >
    > Tylko nie bierzesz pod uwagę, że to co Ty wiesz, niekoniecznie jest wystarczające
    do rozstrzygnięcia sporu, ani nawet do wyjaśnienia/ustalenia okoliczności do tego
    niezbędnych (pomijając nawet, czy dobrze coś pamiętasz).

    > Ja akurat przypominam sobie tamten wątek (długi był...), ale takich o szczegółach,
    o jakie Ty tu zahaczasz, nie byłbym skłonny napisać "dobrze pamiętam, że..."
    > A na dowód, że nie ma żadnych technicznych przeszkód, by zdefiniowane raz polecenie
    działało w poprzek zmian kart, zastrzeżeń, a nawet zmian danych osoby posiadacza
    tejże, zwrócę uwagę, że referencja do rachunku obciążanego nie musi być bezpośrednia:
    przy zmianie danych karty rekord starej karty może być uzupełniany of referencję do
    nowej, która oczywiście może też zostać zastąpiona w uzupełniona o kolejną referencję
    itd. Obciążenie byłoby wtedy dokonywane po dotarciu do końca łańcucha referencji, bo
    tam byłyby dane rachunku technicznego.
    > Nie twierdzę, że banki tak mają. Ale wymyślenie tego zajmuje mniej niż 30 sekund,
    więc powątpiewanie w możliwość (podobnie jak wiara we własną dobrą pamięć) wydaje się
    wiązać z niejakim ryzykiem ;-)

    No widzisz, a ja nawet nie pamiętam tego wątku.
    Z drugiej strony akurat Robert ma tendencję do wymyślania różnych rzeczy,
    więc jego relacja też może mieć jakieś odchylenia od stanu faktycznego.

    Dlatego pytam o samą techniczną możliwość przeniesienia cyklicznego
    obciążenia
    po zmianie numeru karty (i daty ważnosci - czyli danych karty, imię
    nazwisko zostaje).
    Właśnie o coś takiego o czym wspominasz, jakieś przenosiny referencji itd -
    ja o tym nie mam pojęcia i pojawienie się obciążenia wygenerowanego jako
    początkowe na danych starej karty na nowej karcie wydaje mi się niemożliwe.
    Ale może jednak? Przy okazji chętne się dowiem jakie dane trzeba podać,
    zeby tak zadziałało?