  • 11. Data: 2005-05-06 07:55:53
    Temat: Re: Nowy regulamin KK citi a polskie prawo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek napisał(a):

    > Te powtórzenia napisałem celowo - tylko to miała mi do powiedzenia
    > Pani konsultantka i powtarzała to kilka razy, chociaż nie była w
    > stanie zaprzeczyć, że każdy, kto ma moją kartę w ręku (~kilkaset osób
    > rocznie) uzyskuje wszelkie informacje potrzebne do wykonania
    > transakcji na odległość.

    Przecież to dotyczy KAŻDEJ karty z możliwością transakcji MO/TO/IO (mail
    order, telephone order, internet order). Więc nie rozumiem dlaczego się
    czepiasz.

  • 12. Data: 2005-05-06 11:04:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 06 May 2005 09:37:27 +0200, Azazell <b...@p...fm> wrote:

    >generalnie to takie zastrzeżenie w umowie ma większość banków (z tego co
    >pamiętam jak czytałem sobie regulaminy). jedynie jeszcze nie spotkałem
    >się z takim zastrzeżeniem w regulaminie pko bp, ale nie wykluczone, że
    >od czasu jak czytywałem wzmiankowane rzeczy zdążyli tez juz zmienic
    >regulamin. a skoro ma większośc banków to dla mnie staje się wątpliwą
    >korzyścią płacenie 6,50 PLN miesięcznie za coś za co w innym banku nie
    >trzeba płacić, lub trzeba płacić mniej.

    Takie zastrzeżenie jest po to, żeby mozna było dokonywac transakcji
    MO.IO/TO. A bank ni eodpowiada za nie - odpowiada _zawsze_ merchant.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Praga%209-11.0

  • 13. Data: 2005-05-06 11:22:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Takie zastrzeżenie jest po to, żeby mozna było dokonywac transakcji
    > MO.IO/TO. A bank ni eodpowiada za nie - odpowiada _zawsze_ merchant.

    Ale jakos chcialbym, zeby bylo to ujete w mojej umowie z bankiem. Z
    merchantem, w ktorym kupowal cos zlodziej, nie laczy mnie zadna umowa
    ani nic. Z organizacja VISA tez nie.

    MJ

  • 14. Data: 2005-05-06 14:23:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 06 May 2005 13:22:30 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Ale jakos chcialbym, zeby bylo to ujete w mojej umowie z bankiem. Z
    >merchantem, w ktorym kupowal cos zlodziej, nie laczy mnie zadna umowa
    >ani nic. Z organizacja VISA tez nie.

    Ależ łaczy Cię, bo w umowie jest odniesienie do postanowień Visa Int.

  • 15. Data: 2005-05-06 15:02:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Ależ łaczy Cię, bo w umowie jest odniesienie do postanowień Visa Int.

    ...których to postanowień bank mi nie udostępnia, więc tak jakby ich
    nie było.

    MJ

  • 16. Data: 2005-05-06 15:17:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ależ łaczy Cię, bo w umowie jest odniesienie do postanowień Visa Int.

    gdzie?

  • 17. Data: 2005-05-06 16:34:20
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Ależ łaczy Cię, bo w umowie jest odniesienie do postanowień Visa Int.
    > --
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Praga%209-11.0
    4.2005/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    Ostatnio UOKiK uznał za nieprawidłowe regulaminy kart Millennium ze względu
    na odnoszenie się do regulacji VISA, których klient nie zna.