  • 21. Data: 2004-02-20 18:56:10
    Temat: Re: Nowy kanal dostepu w mBanku.
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > Moze tez byc mDaw, albo mRedDaw.

    Ej, coś tak mnie się kołacze że pocztowy to właśnie pidżen a nie daw :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 22. Data: 2004-02-20 19:57:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 20 Feb 2004 19:56:10 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >Ej, coś tak mnie się kołacze że pocztowy to właśnie pidżen a nie daw :)

    Niby tak, bo sie mowi 'pigeon holes' na przegrodki na listy, ale z drugiej
    strony golab to golab, tylko jak widac zamienil sie w kawke po przeksztalceniu
    na nazwe fonetyczna - fajnie to wyszlo. :)

    A tak w ogole golab pocztowy to carrier pigeon, czyli golab karierowicz. ;>

    A pamietacie jeszcze jak sie robi kariere w mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/rocznica/
    Chyba dlatego te oplaty... :/

  • 23. Data: 2004-02-21 08:45:38
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Klient będzie zamawiać określoną ilość czerwonych mGołębi. Czerwonych z logo
    > mBanku. Klient będzie polecenie przelewu przywiązywać do łapki tego
    > zwierzątka. Następnie taki mGołąb pofrunie do Centrum Obsługi mGołębi, gdzie
    > zlecenie zostanie wprowadzone do systemu komputerowego, a mGołąb odesłany do
    > klienta z potwierdzeniem wykonania dypozycji.
    >
    > :-)

    To nie jest takie nierealne i śmieszne. Sposób transmisji zgodny z RFC
    1149 - http://www.faqs.org/rfcs/rfc1149.html - LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 24. Data: 2004-02-21 18:56:42
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci
    > Nowy kanal dostepu w mBanku, co to moze byc?
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=121
    268&t=121268

    ostatnio zalozylem sobie w Niemczech konto w DB i fajna sprawa sa te ich
    maszyny przypominajace bankomaty (z tym, ze maja pelna klawiature ), gdzie
    wklada sie karte i mozna drukowac sobie wyciagi, robic przelewy itd. calkiem
    jak przez net - z tym, ze potwierdzenie sie drukuje na ladnym firmowym
    papierze :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2004-02-22 09:23:26
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    gasper wrote:
    [...]

> [...]
    > jak przez net - z tym, ze potwierdzenie sie drukuje na ladnym firmowym

    PKO BP (sic!) miało też taką salkę przy jednym w oddziale. Chyba jako
    pilot. Ale nie znam dalszych losów tego projektu.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 26. Data: 2004-02-22 09:40:24
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Kamil Jońca <k...@g...pl> napisała:

    > PKO BP (sic!) miało też taką salkę przy jednym w oddziale. Chyba jako
    > pilot. Ale nie znam dalszych losów tego projektu.

    Jest tego sporo w Warszawie, ale nie miałem okazji sprawdzić, bo zdążyłem
    wcześniej od nich uciec

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc