    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy kanal dostepu w mBanku.
    Date: Fri, 20 Feb 2004 20:57:30 +0100

    On Fri, 20 Feb 2004 19:56:10 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >Ej, coś tak mnie się kołacze że pocztowy to właśnie pidżen a nie daw :)

    Niby tak, bo sie mowi 'pigeon holes' na przegrodki na listy, ale z drugiej
    strony golab to golab, tylko jak widac zamienil sie w kawke po przeksztalceniu
    na nazwe fonetyczna - fajnie to wyszlo. :)

    A tak w ogole golab pocztowy to carrier pigeon, czyli golab karierowicz. ;>

    A pamietacie jeszcze jak sie robi kariere w mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/rocznica/
    Chyba dlatego te oplaty... :/