  • 11. Data: 2004-02-20 12:04:47
    Temat: Re: Nowy kanal dostepu w mBanku.
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "trib" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c14snp$4ms$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Podobno maja wydac karte razem z Era wiec ja stawiam na bankowosc przez
    > komorke czyli SIM.

    Czerwone gołębie pocztowe. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-02-20 12:11:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "trib" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czerwone gołębie pocztowe. :-D

    ?????
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 13. Data: 2004-02-20 12:19:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ?????

    Klient będzie zamawiać określoną ilość czerwonych mGołębi. Czerwonych z logo
    mBanku. Klient będzie polecenie przelewu przywiązywać do łapki tego
    zwierzątka. Następnie taki mGołąb pofrunie do Centrum Obsługi mGołębi, gdzie
    zlecenie zostanie wprowadzone do systemu komputerowego, a mGołąb odesłany do
    klienta z potwierdzeniem wykonania dypozycji.

    :-)

  • 14. Data: 2004-02-20 12:26:52
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    > mGołąb odesłany do
    >klienta z potwierdzeniem wykonania dypozycji.

    przez Ciebie musze herbate z monitora scierac :)

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 15. Data: 2004-02-20 12:53:09
    Od: trib <t...@t...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > zlecenie zostanie wprowadzone do systemu komputerowego, a mGołąb odesłany do
    > klienta z potwierdzeniem wykonania dypozycji.

    juz widze te naglowki w gazetach mowiace o pojawieniu sie groznych
    hakerjastrzebi przechwytujacych dane klientow ;) albo podstawionych
    mGolebiach rozniacych sie tylko drobnymi detalami jak np. zianie ogniem
    i pazury ;))

  • 16. Data: 2004-02-20 14:31:08
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...TOwp.pl>

    W artykule news:10sb309u1sbpnipphbgrdvehs6viqtc470@4ax.com,
    niejaki(a): devnull z adresu <d...@n...net> napisal(a):
    > Nowy kanal dostepu w mBanku, co to moze byc?
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=121
    268&t=121268

    IMO bedzie to pewnie albo SMS, albo dostep przez GSM przez karte SIM z SAT
    - tak jak to jest w Raiffeisen

    pozdro
    SirmarK

  • 17. Data: 2004-02-20 18:29:26
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    > Klient będzie zamawiać określoną ilość czerwonych mGołębi. Czerwonych
    > z logo mBanku.

    Biorąc pod uwagę ostatnie płody ich marketingu, produkt zostanie nazwany
    mPidżens.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 18. Data: 2004-02-20 18:30:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > Hmm, nie mając własnej sieci ? Koszty wydają mi sie za duże...

    A Millennium tak ma od początku... Nie wiem jak to im się kalkuluje, ale
    wygodne jest.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 19. Data: 2004-02-20 18:35:57
    Od: devnull <d...@n...net>

    Moze tez byc mDaw, albo mRedDaw.

  • 20. Data: 2004-02-20 18:37:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 20 Feb 2004 19:35:57 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >Moze tez byc mDaw, albo mRedDaw.

    Tylko ze wtedy nazwa ptaka sie zmienia... hehe ;)