  • 1. Data: 2002-11-29 17:08:30
    Temat: Nowy bank wirtualny
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy powstanie w Polsce kolejny, czwarty bank wirtualny? Ponoć miało być ING
    Direct. Czy nadal myślą o tym?

    Przydałby się nowy konkurent dla istniejących.

    Czy może instytucje finansowe stwierdziły, że w Polsce już taki pomysł nie
    wypali? Inteligo i mBank raczej ciągle muszą dokładać do interesu ...

  • 2. Data: 2002-11-29 17:23:46
    Temat: Re: Nowy bank wirtualny
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:666c.000010e8.3de79f0d@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Czy powstanie w Polsce kolejny, czwarty bank wirtualny? Ponoć miało
    > być ING Direct. Czy nadal myślą o tym?
    >
    > Przydałby się nowy konkurent dla istniejących.

    No ma być ten nowy bank Łukasiewicza.

    --
    Robert
    Email adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

  • 3. Data: 2002-11-29 17:36:15
    Od: m...@p...onet.pl

    > No ma być ten nowy bank Łukasiewicza.

    A ten - Lukas Prestiż na bazie Społem i Staropolskiego.

    Ale sam mówi, że trzeba zbudować wirtualny, oparty o placówki. VIPy cenią sobie
    bezpośredni kontakt z żywą obsługą, niż z martwą maszyną. Byłaby to raczej
    konkurencja dla multibanku.

    Czy multibank jest wirtualny? Dla mnie nie. Najczystszy marmur.

  • 4. Data: 2002-11-29 21:02:45
    Od: c...@i...pl

    On 29 Nov 2002 18:08:30 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    >Czy powstanie w Polsce kolejny, czwarty bank wirtualny?

    a po co? kto da wiecej niz 10% w SKOK'ach na stalej stopie na 10 mcy?

  • 5. Data: 2002-11-30 12:08:00
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No ma być ten nowy bank Łukasiewicza.

    ? Mozesz cos blizej?

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 6. Data: 2002-11-30 12:19:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ? Mozesz cos blizej?

    Wpisz sobie haslo Lukas bank + Łukasewicz w archiwum Rzepy i otrzymasz
    wynika.
    Na w polowie roku koncept raczej podupadl, ale ostatnio znowu cos
    glosniej o tym - a ze szuka nowych pracownikow :)

    Co do nowego banku - jeszcze nie teraz - jesli juz. Bedzie trudno z
    Inteligo - PKO BP kupilo go za smieszne pieniadze - i pozbiera
    smietanke. A nowy gracz musialby niezle zainwestowac - chyba, ze chce
    opanowac jakas zyskowna nisze (VIPy).