eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy atak › Re: Nowy atak
  • Data: 2017-01-15 15:38:49
    Temat: Re: Nowy atak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Jan 2017 15:01:07 +0100, jakson napisał(a):
    >> Coraz bardziej wiarygodne te ataki ...
    >
    > Zartujesz?
    > "SMS uwierzytelniajacy komputer" brzmi rzeczywiscie bardzo wiarygodnie,
    > normalnie, i w ogole :)

    A nie ? W dobie cookie, dodatkowych zabezpieczen, wykrywania zagrozen,
    apki przypisanej do telefonu.
    Nawet jest w tobie wzbudzi czujnosc, to u wielu innych niekoniecznie.

    A przeciez dysponujac taka technologia mozna zadzialac w wielu innych
    miejscach - np poczekac az wyslesz przelew, poprosic o kod z SMS ...
    co zrobisz, jesli przelew byl do odbiorcy zaufanego i nie powinien
    pytac ?

    Na upartych mozna ambitniej "od czasu zdefiniowania odbiorcy zaufanego
    minelo ponad 36 miesiecy, czy chcesz odnowic zaufanie na kolejne 3
    lata?", "na skutek fuzji bankow konto odbiorcy nie jest juz w Banku
    XX, potwierdz, ze chcesz przelac pieniadze do banku ZZ".
    "Bank podniosl polityke bezpieczenstwa i przelewy powyzej 200 zl
    wymagaja dodatkowej autoryzacji.

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1