  • 41. Data: 2005-07-24 19:16:23
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Zawsze starasz się obrazić swoich rozmówców?

    Gdzie mi do Ciebie

    > Czego nie rozumiesz? Skąd wiesz kto i co trzyma na kontach i dlaczego
    > uważasz, że jakieś tam maile na firmowym koncie mają być akurat więcej warto
    > od tego kto ile trzyma w banku?

    Nie wiem. To był przykład, którego nie zrozumiałeś

    > Ale nikt tu nic takiego nie napisał. Co najwyżej napisano, że program jest
    > blackboxem i nie wiadomo co w środku siedzi (a przy postawie autora odnośnie
    > kodu źródłowego - raczej się nie dowiemy).

    Microsoft też nie udostępnia na lewo i prawo kodów źródłowych swoich
    produktów a jakoś miliony ludzi używają ich na codzień bez obawy

    > Och. Z ciekawości - skąd wiesz co np. program może zrobić 13 w piątek o
    > 13:13?

    Może wybuchnie?

    > Nie mam takiej potrzeby. Nie zamierzam używać tego programu.

    No właśnie. Jakie to typowo polskie. Jałowa dyskusja na temat, który jest
    dla Ciebie zupełnie obcy

    EOT

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 42. Data: 2005-07-24 20:47:13
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Marek Szapajko wrote:

    > "ze względów bezpieczeństwa, nie instaluj nierekomendowanych programów
    > otrzymanych pocztą elektroniczną lub pobranych z witryn www!"

    Na tym można byłoby chyba skończyć temat...?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 43. Data: 2005-07-24 20:51:07
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Markus Sprungk wrote:

    > Chyba źródła Mbanku a nie BRE :)

    Hmm już się wydzielili? ;-)

  • 44. Data: 2005-07-24 20:56:33
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Czego nie rozumiesz? Skąd wiesz kto i co trzyma na kontach i dlaczego
    > uważasz, że jakieś tam maile na firmowym koncie mają być akurat więcej warto
    > od tego kto ile trzyma w banku?

    Święte słowa: po pierwsze w mBanku trzymam MOJE pieiądze a po drugie
    właśnie dlatego firmy też wprowadzają regulaminy dot. użytkowania sieci
    informatycznych - ze względów bezpieczeństwa.

  • 45. Data: 2005-07-24 21:00:09
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Markus Sprungk wrote:

    > Microsoft też nie udostępnia na lewo i prawo kodów źródłowych swoich
    > produktów a jakoś miliony ludzi używają ich na codzień bez obawy

    Ale MS nie robi programów, które mają się interesować moim kontem, prawda?

    > Może wybuchnie?

    A może pośle gdzieś to co dotąd zbiera - i stąd Twoje obserwacje
    zachowań aplikacji są błędne?

  • 46. Data: 2005-07-24 21:28:04
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2005 21:16:23 +0200,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:
    [..]

    > Microsoft też nie udostępnia na lewo i prawo kodów źródłowych swoich
    > produktów a jakoś miliony ludzi używają ich na codzień bez obawy

    1. Skąd wiadomo, że bez obawy ?
    2. Może nie wiedzą, że mogą mieć zrobione qq ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 47. Data: 2005-07-25 08:30:51
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Sun, 24 Jul 2005 20:16:16 +0200, Audyt IT <g...@w...pl> wrote:

    >W zasadzie SMS dla bogatszych a dla biedniejszych logowanie co 24 godziny
    >do banku wystarczy w zupełności (bez programu monitorującego) (...)

    Jasne że wystarczy. A "640KB pamięci wystarczy każdemu".

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 48. Data: 2005-07-25 08:34:57
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Sun, 24 Jul 2005 23:00:09 +0200, Olgierd <n...@n...spam.no.problem> wrote:

    >A może pośle gdzieś to co dotąd zbiera

    A może wtedy wyskoczy okienko "program mBank account manager próbuje się
    połączyć z www.i_will_get_your_money.ru. Czy pozwolić?".

    Jak ktoś się boi to trzeba się zabezpieczyć. A potem ile przyjemności :-)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 49. Data: 2005-07-25 09:15:51
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    ale macie problem w mbanku mozecie sms wyslaci i wam przysla ile na koncie
    jest.... a jak sie nie podoba to zawsze inteligo jest (2 miechy sms free i po
    tym czasie chyba 4,99)

  • 50. Data: 2005-07-25 11:26:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 24 Jul 2005 22:47:13 +0200, w <dc0uog$iu9$1@atlantis.news.tpi.pl>, Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> napisał(-a):

    > Na tym można byłoby chyba skończyć temat...?

    A gdzie jest wykaz rekomendowanych?