  • 1. Data: 2005-07-22 18:03:34
    Temat: SKOK
    Od: "A&T" <a...@p...onet.pl>

    czy mozna tam bezpiecznie ulokować oszczędności - macie jakieś
    doswiadczenia, bo oferta (ok. 6 - 7%) jest atrakcyjna

  • 2. Data: 2005-07-22 19:50:55
    Temat: Re: SKOK
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy mozna tam bezpiecznie ulokować oszczędności - macie jakieś
    > doswiadczenia, bo oferta (ok. 6 - 7%) jest atrakcyjna

    zalezy o jakich pieniadzach mowisz
    od oferty oprocentowania nalezy odjac wpisowe i skladkowe i dopiero wowczas
    policzyc efektwne
    maja zero zabezpieczen (bo zabezpieczenie w postaci pseudo - ubezpieczenia
    sie u siebie samego trudno nazwac gwarancja)

  • 3. Data: 2005-07-22 20:32:41
    Od: "A&T" <a...@p...onet.pl>

    dzieki, o taka informacje mi chodziło (bo już myślałam ze nic nie rozumiem z
    ichniejszej strony...)

  • 4. Data: 2005-07-24 13:21:34
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    A&T <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy mozna tam bezpiecznie ulokować oszczędności - macie jakieś
    > doswiadczenia, bo oferta (ok. 6 - 7%) jest atrakcyjna

    a to jakis bank czy co??? a moze kasa zapomogowo jakas??
    nie wiem ja wole mbank to prowadzi bre bank 4 w polsce i tezza darmo :):):):

  • 5. Data: 2005-07-24 15:37:24
    Od: "Giaur" <m...@w...pl>

    > a to jakis bank czy co??? a moze kasa zapomogowo jakas??
    > nie wiem ja wole mbank to prowadzi bre bank 4 w polsce i tezza darmo
    > :):):):
    Ja też tak myslałem jak nie zabaczyłem ile zarabia prezes BRE Kostrzewa
    5,4mln zł!!!!
    Był na czwartym miejscu po Orlenie i innych takich gdzie są same przekręty ,
    a ponieważ wysokość pensji prezesa jest miarą ilości przekrętów w firmie to
    wynika z tego że cały BRE to niemal taki sam szwindel jak Orlen.

    Giaur

  • 6. Data: 2005-07-24 15:39:12
    Od: "Giaur" <m...@w...pl>

    Btw pensje Kostrzewy pokazali w jakimś programie w momencie kiedy omawiali
    jakieś afery .
    Jaki z tego wniosek?

    Giaur

  • 7. Data: 2005-07-24 15:45:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Giaur napisał:

    > Btw pensje Kostrzewy pokazali w jakimś programie w momencie kiedy omawiali
    > jakieś afery .
    > Jaki z tego wniosek?

    Ze jestes glupi.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-07-24 19:46:22
    Od: "sloneczny" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Ze jestes glupi.

    Wyjątkowo popieram!

    M.

  • 9. Data: 2005-07-24 21:45:33
    Temat: Re: SKOK [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2005 17:45:59 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    wklepał(-a):

    >Ze jestes glupi.

    Zostaw go, to romantyk. Oni nie myślą normalnie. ;)