  • 31. Data: 2005-07-24 17:00:26
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Bo ponieważ?

    A możesz napisać po polsku?

    > Sprawdzanie poczty to trochę co innego niż dostęp do rachunku bankowego, nie
    > uważasz?

    A firmowe konta mailowe? Nie uważasz? :>

    > Nie.
    > BTW: Nie rozumiem dlaczego tak trudno Ci zrozumieć, że ktoś może nie
    > mieć ochoty używania takiego oprogramowania, ponieważ nie uważa je
    > za bezpieczne.

    To niech nie używa. W czym problem? Czy jak nie używam danej dystrybucji
    Linuksa to od razu mam pisać, że to system wątpliwy i być może wysyła
    gdzieś dane?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 32. Data: 2005-07-24 18:07:00
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    gollum wrote:

    > Nigdy, powtarzam, _NIGDY_ w zyciu nie podam zadnych danych dostepowych
    > do konta bankowego w jakims programie lub gdziekolwiek indziej poza
    > https://www.mbank.com.pl
    > I w moim mniemaniu tylko głupek mogłby zachowac sie inaczej...

    Z jednej strony racja, z drugiej, dużej szkody i tak by program nie zrobił
    na dobrym koncie z hasłami jednorazowymi lub tokenem.

  • 33. Data: 2005-07-24 18:16:16
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    W zasadzie SMS dla bogatszych a dla biedniejszych logowanie co 24 godziny
    do banku wystarczy w zupełności (bez programu monitorującego), bo trzeba
    pamiętać że jeśli np sklep rozpowszechni państwa numer karty i doszłoby do
    nielegalnej transakcji to i tak jest przynajmniej tydzień czasu na
    dokonanie reklamacji gdy już nastąpi obciążenie.

  • 34. Data: 2005-07-24 18:19:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > A możesz napisać po polsku?

    Nie zrozumiałeś?

    > A firmowe konta mailowe? Nie uważasz? :>

    O. Na firmowych kontach mailowych leżą pieniądze? Faaajnie. Nie ma to jak
    pofantazjować w weekend.

    > To niech nie używa. W czym problem? Czy jak nie używam danej dystrybucji

    No i właśnie Ci ludzie zamierzają nieużywać. I dzielą się swoimi
    wątpliwościami, bo jest to grupa dyskusyjna. Natomiast Ty prowadzisz
    krucjatę "ależ dlaczego nie chcecie".

    > Linuksa to od razu mam pisać, że to system wątpliwy i być może wysyła
    > gdzieś dane?

    Nie widzę związku. System operacyjny loguje się sam na Twoje konto bankowe?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 35. Data: 2005-07-24 18:22:43
    Od: "radon" <r...@w...pl>

    > W odpowiedzi na wypowiedź <news:dbuabf$kue$1@atlantis.news.tpi.pl>
    > autorstwa niejakiego gollum wyjaśniam co następuje:

    > Święte słowa. Mnie to wygląda na jakieś zaproszenie do zamontowania
    > sobie g... trojana!
    >
    > --
    > Olgierd
    > gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597
    Tylko skończony wariat zainstaluje sobie taki program, chyba że jest
    przyjacielem autora !

  • 36. Data: 2005-07-24 18:27:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś?

    Widocznie nie skoro pytam

    > O. Na firmowych kontach mailowych leżą pieniądze? Faaajnie. Nie ma to jak
    > pofantazjować w weekend.

    Nie. Na kontach mailowych "leżą" maile o wiele większej wartości niż
    osobiste konto w Mbanku :>

    > No i właśnie Ci ludzie zamierzają nieużywać. I dzielą się swoimi
    > wątpliwościami, bo jest to grupa dyskusyjna. Natomiast Ty prowadzisz
    > krucjatę "ależ dlaczego nie chcecie".

    Słucham?????

    Ja kogoś przekonuję do posługiwania się tym programem????

    Chyba nie doczytałeś do końca skoro wypisujesz takie brednie. To, że ja go
    używam nie znaczy, że mają go używać wszyscy

    Natomiast co do tych, tzw. wątpliwości to ja mam taką wątpliwość czy
    przeglądarka Konqueror, przy pomocy której można się zalogować do Mbanku
    jest *pewna* :>

    > Nie widzę związku. System operacyjny loguje się sam na Twoje konto bankowe?

    Sugerujesz, że Mbank Account Manager działa bez *zezwolenia* użytkownika?
    Brawo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 37. Data: 2005-07-24 18:36:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Widocznie nie skoro pytam

    Pozwolę Ci jednak przemyśleć odpowiedź.

    > Nie. Na kontach mailowych "leżą" maile o wiele większej wartości niż
    > osobiste konto w Mbanku :>

    O. Wróżka? No to widzę, że masz ukryte pokłady umiejętności.

    > Słucham?????

    Cieszę się.

    > Ja kogoś przekonuję do posługiwania się tym programem????

    Wystarczy przejrzeć ten wątek.

    > Chyba nie doczytałeś do końca skoro wypisujesz takie brednie. To, że ja go
    > używam nie znaczy, że mają go używać wszyscy

    Pozwolisz, że po Twoich wypowiedziach będę miał inne zdanie.

    > Natomiast co do tych, tzw. wątpliwości to ja mam taką wątpliwość czy
    > przeglądarka Konqueror, przy pomocy której można się zalogować do Mbanku
    > jest *pewna* :>

    Więc nie używaj. Proste, prawda?

    > Sugerujesz, że Mbank Account Manager działa bez *zezwolenia* użytkownika?

    Sugeruję, że nie nadzorujesz tego co robi program (bo i tak naprawdę nie
    wiesz).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 38. Data: 2005-07-24 18:49:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    24 Jul 2005 20:22:43 +0200, w <6...@n...onet.pl>,
    "radon" <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Tylko skończony wariat zainstaluje sobie taki program, chyba że jest
    > przyjacielem autora !

    Następny co to się wychował na KomputerŚwiecie lub czymś podobnym...

  • 39. Data: 2005-07-24 18:51:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Pozwolę Ci jednak przemyśleć odpowiedź.

    Paliłeś coś?

    > O. Wróżka? No to widzę, że masz ukryte pokłady umiejętności.

    ???

    > Cieszę się.

    Aha. Już chyba rozumiem. Ja też się cieszę, że się cieszysz

    > Wystarczy przejrzeć ten wątek.

    Przeglądam już szósty raz i nie widzę

    > Pozwolisz, że po Twoich wypowiedziach będę miał inne zdanie.

    Zezwalam

    > Więc nie używaj. Proste, prawda?

    Proste, prawda. Tylko, że ja nie trąbie dookoła, że Konqueror jest dziurawy
    lub nie jest dziurawy, bo nie mam ku temu odpowiednich dowodów. Chwytasz?

    Tutaj natomiast jeden z drugim wypowiada się dość ostro na temat danego
    programu nie zadając sobie trudu przy sprawdzić zwykłym netstatem co
    program robi

    Dla mnie to zwykłe trollowanie

    > Sugeruję, że nie nadzorujesz tego co robi program (bo i tak naprawdę nie
    > wiesz).

    Mylisz się. Dokładnie wiem co robi program i gdzie się łączy. Pytanie czy
    Ty wiesz?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 40. Data: 2005-07-24 19:07:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Paliłeś coś?

    Zawsze starasz się obrazić swoich rozmówców?

    > ???

    Czego nie rozumiesz? Skąd wiesz kto i co trzyma na kontach i dlaczego
    uważasz, że jakieś tam maile na firmowym koncie mają być akurat więcej warto
    od tego kto ile trzyma w banku?

    > Proste, prawda. Tylko, że ja nie trąbie dookoła, że Konqueror jest dziurawy
    > lub nie jest dziurawy, bo nie mam ku temu odpowiednich dowodów. Chwytasz?

    Ale nikt tu nic takiego nie napisał. Co najwyżej napisano, że program jest
    blackboxem i nie wiadomo co w środku siedzi (a przy postawie autora odnośnie
    kodu źródłowego - raczej się nie dowiemy).

    > Tutaj natomiast jeden z drugim wypowiada się dość ostro na temat danego
    > programu nie zadając sobie trudu przy sprawdzić zwykłym netstatem co
    > program robi

    Och. Z ciekawości - skąd wiesz co np. program może zrobić 13 w piątek o
    13:13?

    > Dla mnie to zwykłe trollowanie

    A dla mnie zwykła obawa o własne pieniądze.

    > Mylisz się. Dokładnie wiem co robi program i gdzie się łączy. Pytanie czy
    > Ty wiesz?

    Nie mam takiej potrzeby. Nie zamierzam używać tego programu.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based