  • 1. Data: 2014-06-17 18:51:26
    Temat: Nowa taryfa bzwbk - od wczoraj
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_c
    iebie.pdf

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 2. Data: 2014-06-17 18:58:54
    Temat: Re: Nowa taryfa bzwbk - od wczoraj
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Czyzby wprowadzili oplate za karte?

  • 3. Data: 2014-06-17 19:13:53
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-06-17 18:51, J_K_K pisze:
    > http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_c
    iebie.pdf

    Przewalutowanie transakcji dokonanych kartą kredytową obarczone prowizją
    2,8% (2% dla kart platinum) to zwykłe kurestwo.

    Darek

  • 4. Data: 2014-06-17 23:16:14
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 18:51:26 +0200, J_K_K napisał(a):

    > http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_c
    iebie.pdf

    Złożenie dyspozycji przelewu środków z rachunku lokaty na rachunek
    prowadzony w innym banku - 7 zł

    Przelew środków pochodzących z likwidacji rachunku lokaty przed upływem
    okresu umownego na rachunek prowadzony w innym banku - 7 zł

    Wypłata gotówki w placówce BZ WBK
    - pierwsza w miesiącu kalendarzowym - bez opłat
    - każda kolejna w miesiącu kalendarzowym - 7 zł / 20 zł /7 zł

    Transakcje na rachunek w BZ WBK
    przelew złożony za pośrednictwem usług BZWBK24
    - pierwszy w miesiącu kalendarzowym - Bez opłat / 20 zł /Bez opłat
    - każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym - 7 zł / 20 zł / 7 zł

    itd, itd...

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2014-06-20 10:49:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    iebie.pdf

    [...]
    > Wypłata gotówki w placówce BZ WBK
    > - pierwsza w miesiącu kalendarzowym - bez opłat
    > - każda kolejna w miesiącu kalendarzowym - 7 zł / 20 zł /7 zł

    Wcześniej za kolejną wypłatę/przelew w miesiącu z KO (tego "zwykłego" z KB)
    było 10zł, teraz 7 lub 8.
    Cóż za obniżka!

    Arek

  • 6. Data: 2014-07-06 21:05:07
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 18:51:26 +0200, J_K_K napisał(a):

    > http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_c
    iebie.pdf

    chyba było, ze karta kredytowa bezpłatna jeśli zrobiło się jakiś tem obrót,
    a teraz miesięcznie biora za kartę Silver 6 zł i aby nie zapłacić, to
    trzeba 5 transakcji zrobić w poprzednim miesiącu.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/