  • 11. Data: 2003-04-10 11:39:37
    Temat: Re: Nowa tabela opłat w ING BS
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > widac tabele oplat w ING zmieniaja sie tak szybko ze juz malo kto nadaza
    za
    > ich aktualna wersja :-)
    > Ja juz po poprzednich zmianach zdecydowalem sie na likwidacje tam konta i
    > obecnie jestem w trakcie realizacji tego (troche trwa odwolywanie PZ
    itp.).
    > A taki to byl porzadny bank zanim nie dobrali sie do niego holendrzy...

    a czy mozna jeszcze konto przekonwertowac na "taryfe 0"
    czy juz sie wycofali ze swiadczenia tej uslugi ?

  • 12. Data: 2003-04-10 11:41:54
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od kiedy to wprowadzą? Czas stamtąd jak najszybciej spieprzać :-(

    o tak. Od 29.04.

    D.

  • 13. Data: 2003-04-10 11:43:13
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    PiotR wrote:

    > a czy mozna jeszcze konto przekonwertowac na "taryfe 0"
    > czy juz sie wycofali ze swiadczenia tej uslugi ?

    taryfe 0 wycofali wiec chyba nie uda ci sie przekonwertowac...

    D.

  • 14. Data: 2003-04-10 18:15:42
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dotarlem do tej karteczki.
    > Najlepsza jest pierwszy akapit
    > listu podpisanego przez Dyrektora Banku - "Wprowadzamy te zmiany
    zachecajac
    > Panstwa jednoczesnie do korzystania z tanszych nowoczesnych kanalow
    > obslugi"

    Zeskanuj i opublikuj to się pośmiejemy ;-)
    Choć mi jest nie to śmiechu ;-(

    A za stałe zlecenia i polecenia zapłaty ile?

    RJCz

  • 15. Data: 2003-04-10 19:01:03
    Temat: Odp: Nowa tabela opłat w ING BS
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b73f4a$l16$...@i...gazeta.pl...
    > Witam,

    Mam pytanie. Na moim wyciągu widnieje napis Konto z Lwem Standard i opłata
    za prowadzenie 4 zł. Czy mnie dotyczą jakieś zmiany? Mam HaloŚląski, debet,
    stałe zlecenia...

  • 16. Data: 2003-04-10 20:04:02
    Od: i...@p...onet.pl

    > "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od kiedy to wprowadzą? Czas stamtąd jak najszybciej spieprzać :-(
    >
    > RJCz

    Nie miej złudzeń inne banki już wkrótce będą miały podwyżki opłat
    lub już dokonały i często przegonią ING BSK :-(((

    Wszystko zależy od tego do czego używasz banku,
    jeśli nie robisz nic to może znajdziesz tańszą ofertę.
    W przeciwnym razie musisz się zorientować czy nowy,
    wybrany przez ciebie bank już przeszedł obecną falę podwyżek.
    I niestety nie masz pewności czy za pół roku nie będziesz chciał wracać,
    bo twój "nowy" bank przebije opłatami twój "stary".
    Banki patrzą inaczej na swoich stałych klientów a inaczej na nowych,
    nawet jeśli przechodzą z historią.

    Reasumując decyzja zależy od tego do czego ci jest potrzebny bank :
    kredyty, lokaty, przelewy, karty i inne.

    Pozdrawiam

    Bartek I.

  • 17. Data: 2003-04-10 20:22:12
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko zależy od tego do czego używasz banku,
    > jeśli nie robisz nic to może znajdziesz tańszą ofertę.
    > Reasumując decyzja zależy od tego do czego ci jest potrzebny bank :
    > kredyty, lokaty, przelewy, karty i inne.

    No jak to co robię? Piję i przelewam ;-)
    Tzn. kilkanaście przelewów miesięcznie + kilkanaście płatności
    bezgotówkowych (ME, VE wystarczy) + kilka wypłat z bankomatu. Kredyt nie
    potrzebny, choć drobny limit kredytowy przydałby się dla "usprawnienia
    płynności". Koniecznie dostęp do konta przez Internet.

    Póki co... mBank i żaden inny ;-) albo Lukas albo LGPetro (ten ostatni pewno
    niedługo)
    Z BSK korzystałem na zasadzie przyzwyczajenia...

    RJCz

  • 18. Data: 2003-04-10 20:43:17
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > niedługo)
    > Z BSK korzystałem na zasadzie przyzwyczajenia...

    Raczej masz rację mBank póki co, jako bank internetowy (niższe koszty stałe)
    musi mieć ofertę lepszą od marmurku. W przeciwnym razie klienci by od niego
    uciekli - przykładem sztandarowym jest to co zaczęło się dziać w Inteligo
    kiedy wprowadzili opłaty. Tylko, że w mBank-u też już następują zmiany.
    Wprowadzają kolejne opłaty(np.karty do EMAX), obniżają oprocentowanie
    (już nie jest tak znacznie wyższe niż w marmurku).
    Po prostu starają się tak podnosić opłaty aby nie przekroczyć
    linii kiedy sensowniejsze okaże się przejść do marmurku

    Pozdrawiam

    Bartek I.

  • 19. Data: 2003-04-11 06:47:03
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    corner wrote:
> [...]
    >
    > Mam pytanie. Na moim wyciągu widnieje napis Konto z Lwem Standard i
    > opłata za prowadzenie 4 zł. Czy mnie dotyczą jakieś zmiany? Mam

    Bedziesz placil za konto 6zl, 1.2zl za polaczenie z HaloSlaski. W debecie
    zmieni sie oplata - na 1.5% min. 55zl

    D.

  • 20. Data: 2003-04-11 06:50:50
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie miej złudzeń inne banki już wkrótce będą miały podwyżki opłat
    > lub już dokonały i często przegonią ING BSK :-(((

    to zawsze znajda sie nowe banki ktore beda otwierac i prowadzic konta
    bezplatnie. Ciekawe czy niedlugo nie powstanie konkurencja do mBanku - bank
    w pelni internetowy ale o ubozszej ofercie niz mBank za to w PELNI bezplatny
    ?

> [...]
    > wracać, bo twój "nowy" bank przebije opłatami twój "stary".
    > Banki patrzą inaczej na swoich stałych klientów a inaczej na nowych,

    w dzisiejszych czasach czlowiek jest mobilny. Takie sprawy jak bank,
    ubezpieczyciel, praca jest w stanie zmieniac wielokrotnie wybierajac lepsza
    oferte. Chyba ze bank liczy na skostnialych, nieruchawych klientow, ktorym
    nie bedzie sie chcialo przenosic konta...

    > Reasumując decyzja zależy od tego do czego ci jest potrzebny bank :
    > kredyty, lokaty, przelewy, karty i inne.

    mi jest potrzebny do odebrania wynagrodzenia, wyplat z bankomatu i robienia
    przelewow. I bez problemu znajde duzo lepsza oferte od ING.

    D.