  • 1. Data: 2009-02-05 13:51:39
    Temat: Nowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]
    Od: boss <b...@g...com>

    Witam,

    Nowa karta debetowa Visa Electron wyslana przez Inteligo nie dotarla
    do mnie. W banku mowia, ze nie ich wina i moge sobie zamowic nowa.

    Naturalnie nie aktywowalem jeszcze tej karty. Czy jakis zlodziej mimo
    wszystko moze jej uzyc? Inna sprawa, ze na karcie jest moje nazwisko,
    wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.

    Olac sprawe i zamowic nowa karte czy zwrocic sie do kogos po pomoc?
    Jesli to drugie, to do kogo?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie,

    Marek

  • 2. Data: 2009-02-05 14:22:21
    Temat: Re: Nowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boss wrote:
> [...]
    > wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.
    >
    > Olac sprawe i zamowic nowa karte czy zwrocic sie do kogos po pomoc?

    olać sprawę i zamówić drugą.

  • 3. Data: 2009-02-05 17:47:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "boss" <b...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...

    > Naturalnie nie aktywowalem jeszcze tej karty. Czy jakis zlodziej mimo
    > wszystko moze jej uzyc? Inna sprawa, ze na karcie jest moje nazwisko,
    > wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.

    Jasne, bo taki Marek to jeden na swiecie ;). Mozesz tez powiedziec, ze to
    ujawnienie tajemnicy bankowej :)

    > Olac sprawe i zamowic nowa karte czy zwrocic sie do kogos po pomoc?
    > Jesli to drugie, to do kogo?

    Czasami warto zwrocic sie o pomoc do specjalisty ;).

    MK

  • 4. Data: 2009-02-05 19:21:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "boss" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
    > wszystko moze jej uzyc? Inna sprawa, ze na karcie jest moje nazwisko,
    > wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.
    Poczytaj najpier o danych osobowych to nie bedziesz pisal takich bzdur.

    Kris

  • 5. Data: 2009-02-05 19:39:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "boss" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
    > Poczytaj najpier o danych osobowych to nie bedziesz pisal takich bzdur.

    No i...? Imie i nazwisko z karty i adres zamieszkania z koperty, to juz
    calkiem sporo danych osobowych identyfikujacych jednoznacznie dana osobe.

  • 6. Data: 2009-02-05 20:13:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Wasilewski napisał/a:
> [...]
    >
    > No i...? Imie i nazwisko z karty i adres zamieszkania z koperty, to juz
    > calkiem sporo danych osobowych identyfikujacych jednoznacznie dana osobe.

    No i co z tego jak złodziej nie zna PIN-u?
    Kluczy do mieszkania też nie ma.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-02-05 20:16:22
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Uzytkownik "boss" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...

    > Inna sprawa, ze na karcie jest moje nazwisko,
    > wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.

    A na kopercie jest Twoj adres nawet. A jak ktos przesyla Ci
    kartke z wakacji to listonosz moze przeczytac co Ci inni
    napisza.

    Zamow nastepna karte.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2009-02-05 20:58:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    >    No i...? Imie i nazwisko z karty i adres zamieszkania z koperty, to juz
    > calkiem sporo danych osobowych identyfikujacych jednoznacznie dana osobe.

    To personalia z karty różnią się od tych z koperty? ;P
    Zgłoś postulat likwidacji poczty, toż to jest gigantyczny wyciek danych ...

  • 9. Data: 2009-02-05 21:14:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Marcin Wasilewski napisał/a:

    > No i co z tego jak złodziej nie zna PIN-u?
    > Kluczy do mieszkania też nie ma.

    Nie twierdze, że takiej karty da się użyć, ale PIN w sumie do niczego
    nie jest potrzebny
    na karcie jest miejsce na wzór podpisu, CVV2.

    Jedyne co chcę stwierdzić, to fakt, że cięcie kosztów przez Banki
    polegające na wysyłce kart przesyłką nierejestrowaną też mi się nie podoba.

  • 10. Data: 2009-02-05 21:16:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > Jedyne co chcę stwierdzić, to fakt, że cięcie kosztów przez Banki
    > polegające na wysyłce kart przesyłką nierejestrowaną też mi się nie
    > podoba.

    Mi sie nie podoba stanie w kolejce na poczcie zeby odebrac kawalek plastiku.

    MK