    From: boss <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowa karta zgubiona przez poczte [Inteligo]
    Date: Thu, 5 Feb 2009 05:51:39 -0800 (PST)

    Witam,

    Nowa karta debetowa Visa Electron wyslana przez Inteligo nie dotarla
    do mnie. W banku mowia, ze nie ich wina i moge sobie zamowic nowa.

    Naturalnie nie aktywowalem jeszcze tej karty. Czy jakis zlodziej mimo
    wszystko moze jej uzyc? Inna sprawa, ze na karcie jest moje nazwisko,
    wiec moglbym sie przyczepic, ze to wyciek danych osobowych.

    Olac sprawe i zamowic nowa karte czy zwrocic sie do kogos po pomoc?
    Jesli to drugie, to do kogo?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie,

    Marek