  • 1. Data: 2004-02-08 13:33:01
    Temat: Nowa funkcja kodu PIN
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    W amerykańskim stanie Kansas trwa obecnie dyskusja nad możliwością
    wprowadzenia nowego zabezpieczenia bankomatów i osób z nich korzystających.
    Chodzi o to, by bankomat automatycznie powiadamiał Policję w sytuacji, gdy
    klient wprowadził swój kod PIN w odwrotnej kolejności.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=609

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-02-08 13:42:53
    Temat: Re: Nowa funkcja kodu PIN
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chodzi o to, by bankomat automatycznie powiadamiał Policję w sytuacji, gdy
    > klient wprowadził swój kod PIN w odwrotnej kolejności.

    Ciekawe... Ale faktycznie ja musiałem się chwilkę zastanowić nad moim PINem
    w odwrotnej kolejności, a siedzę sobie spokojnie przy biurku. Z pistoletem
    przy łbie byłoby gorzej...

    Może lepiej byłoby gdyby ten awarynjy PIN można było sobie ustawić
    samodzielnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-08 14:31:10
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Chodzi o to, by bankomat automatycznie powiadamiał Policję w sytuacji, gdy
    > klient wprowadził swój kod PIN w odwrotnej kolejno?ci.

    Mam pin 1221 ... za kazdym razem mam sie tlumaczyc patrolowi ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-02-08 15:22:06
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-08 14:42, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Wojciech Nawara
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Może lepiej byłoby gdyby ten awarynjy PIN można było sobie ustawić
    > samodzielnie.

    Ja mam pytanie - po co ?
    W USA to ok ... ale w polsce ?

    Przykład :

    Stoi babcina w dużym mieście na ul XXXXXX przy numerze 23 - tu jest
    bankomat ... Pobiera 700 PLN ... podbiega misio, ryps ją w mordę, wyrywa
    kase i długa ...
    Ale biegnie wzdłuż ulicy którą przybiegł ... po 40 metrach zwalnia i
    rżnie normalnego pieszego w tłumie.

    W międzyczasie wyciągam komórkę ... 997 ... o dziwo , zgłaszają się już
    po 50 sekundach ... (patrzę na gościa - staje przy ruchu i cosik kupuje)
    Mówię , co i jak , opisuję gościa co do centymetra ....

    Przyjeżdża policja po 30 minutach ... Odgraża mi się zatrzymaniem , jak
    tłumaczę im ze są poje****mi debilami ... (najdelikatniejszy cytat) ..
    Tłumaczę dlaczego ...

    Bankomat przy numerze 23 ... Komisariat policji (DUŻY!!!!) przy numerze
    46 po drugiej stronie ulicy , vis a vis bankomatu ... na podwórku 7
    radiowozów ...

    Pozdrawiam serdecznie ...
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-02-08 16:24:55
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj Wojciech,

    W Twoim liście datowanym 8 lutego 2004 (14:42:53) można przeczytać:

    WN> Ciekawe... Ale faktycznie ja musiałem się chwilkę zastanowić nad moim PINem
    WN> w odwrotnej kolejności, a siedzę sobie spokojnie przy biurku. Z pistoletem
    WN> przy łbie byłoby gorzej...

    Mi się ten pomysł podoba. Tak za 1 razem podać pin odwrotnie to
    faktycznie problem, zwłaszcza z pistoletem przy głowie, ale zawsze
    można sobie to przećwiczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 6. Data: 2004-02-08 16:40:30
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o to, by bankomat automatycznie powiadamiał Policję w sytuacji, gdy
    > klient wprowadził swój kod PIN w odwrotnej kolejno?ci.

    Mam pin 1221 ... za kazdym razem mam sie tlumaczyc patrolowi ?

    ROTFL!!!!!:)))))

  • 7. Data: 2004-02-08 17:08:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w wiadomości news:4026541E.6060401@poczta.o2.pl...

    Jak długo żyję, tak nie widziałem, by radiowóz sam pojechał i kogoś
    zatrzymał. Do tego potrzebna jest załoga. A tej najwyraźniej było brak. Co
    oczywiście nie zmienia faktu, że Twoje oburzenie jest uzasadnione. Po
    prostu jest zbyt mało patroli i tyle.

  • 8. Data: 2004-02-08 21:01:50
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam pin 1221 ... za kazdym razem mam sie tlumaczyc patrolowi ?
    >
    > ROTFL!!!!!:)))))

    No to wprowadzą zakaz nadawania tego typu pinów i po kłopocie :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-02-08 21:13:40
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c068br$ibo$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
    > Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to wprowadzą zakaz nadawania tego typu pinów i po kłopocie :)

    To sie pogorszy bezpieczenstwo, bo wybor pinow bedzie mniejszy o wszystkie
    symetryczne liczby.

    P.S. Tensor niech policzy, o ile sie pogorszy ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-02-08 21:21:20
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c05ecv$sgg$1@news.onet.pl...
> [...]
    PINem
    > w odwrotnej kolejności, a siedzę sobie spokojnie przy biurku. Z pistoletem

    ja mam 1111 ;) tzn. ze przy kazdej wypłacie z bankomatu miałbym eskorte
    policji ;)