  • 1. Data: 2004-02-08 13:55:01
    Temat: Re: Doradżcie coś prosz
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    07 Feb 04 20:42, marcin pisal do All:

    m> Mam mikro dochód w wysokości 600parę złotych i nie powiem nic nowego
    m> jak napisze że odprawiają mnie z każdego banku z kwitkiem jak wspomnę
    m> o kredycie :( Czy ktoś zna jakiś bank lub coś "bankopodobnego" gdzie
    m> udzielą mi małego kredytu max. 2000zł. Dodam że to 600zł to moja stała
    m> renta inwalidzka.

    Spróbuj w SKOK (www.skok.pl)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-02-08 22:14:38
    Od: "marcin" <bartleby@nospam_gazeta.pl>

    > Spróbuj w SKOK (www.skok.pl)
    No już tu o tym było , poręczyciela nie mam i podobno tam trzeba wpłacić
    50zł bez pewności że dostanę kredyt :(

    marcin