  • 111. Data: 2003-12-12 11:10:05
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    P...@a...it.pw.
    edu.pl,
    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>:

    > No i co? Uwazasz, ze 2 kzl to kwota ledwo na przezycie wystarczajaca?
    > Ale to juz off topic.

    To sa srednie arytmetyczne, a te przy silnie skosnym rozkladzie nie daja
    obrazu typowego. Zdecydowana wiekszosc zarobkujacych ma nizsze dochody niz
    ta srednia.
    Bardziej typowa bylaby mediana, ktora pewnie jest w okolicach tysiac-cos,
    gdzie to cos jest nie za duze.

    --
    Robert

  • 112. Data: 2003-12-12 11:16:33
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    t.pw.edu.pl...

    > No i co? Uwazasz, ze 2 kzl to kwota ledwo na przezycie wystarczajaca?

    A myslisz, ze nie? Teraz Ty mnie rozbawiles. Wyobraz sobie przecietnego
    pacujacego Polaka. Wiekszosc ma kogos na utrzymaniu: meza, zone, dzieci lub
    kochanka... Wytlumaczyc jasniej? HINT: od liczby mieszkancow Polski odejmnij
    emerytow, podziel pozostala liczbe osob przez liczbe osob pracujacych.

  • 113. Data: 2003-12-12 11:26:20
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > To sa srednie arytmetyczne, a te przy silnie skosnym rozkladzie nie daja
    > obrazu typowego.

    Przy czym nalezy rozroznic przezycie od wegetacji ;)

  • 114. Data: 2003-12-12 11:36:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brc8l1$gdc$...@s...man.poznan.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:
    > Uzytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisal w
    > wiadomosci news:brc7np$v6s$1@topaz.icpnet.pl...

    > Przy czym nalezy rozroznic przezycie od wegetacji ;)

    Przy tym akurat nie, bo nie odnosilem sie do tego aspektu, a jedynie, czy
    2kzl to wielkosc "typowa".

    Wracajac do poczatku watku: wlasnie dostalem wyciag z ROR Lukasa i tam nie
    ma nowej TOiP. Sa tylko jakies stare ;) zmiany regulaminu.

    --
    Robert

  • 115. Data: 2003-12-12 11:46:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wracajac do poczatku watku: wlasnie dostalem wyciag z ROR Lukasa i tam nie
    > ma nowej TOiP. Sa tylko jakies stare ;) zmiany regulaminu.

    Czy ja dobrze rozumiem? Osoby wez wyciągów dostały przesyłkę z informacją o
    nowym numerze, zmianą regulaminów z października, nowej TOiP, a ci z
    wyciągami nie dostają nowej TOiP ??? :-)

    Osobnej przesyłki nie było ???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 116. Data: 2003-12-12 11:52:18
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brc9qr$fc9$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Czy ja dobrze rozumiem? Osoby wez wyciągów dostały przesyłkę z
    > informacją o nowym numerze, zmianą regulaminów z października, nowej
    > TOiP, a ci z wyciągami nie dostają nowej TOiP ??? :-)

    Nie moge sie wypowiadac za inne osoby, ale u mnie tak jak piszesz. Wyciagi
    raz w mies., konto Pro.
    Co do nowego numeru, jest kartka ze schematem, ale dotyczy numeru
    "skroconego" (wewn. Lukasa), nie ma tam nowego numeru. Nowy numer jest za to
    na wyciagu.

    > Osobnej przesyłki nie było ???

    Na razie nie.

    --
    Robert

  • 117. Data: 2003-12-12 12:04:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Nie moge sie wypowiadac za inne osoby, ale u mnie tak jak piszesz. Wyciagi
    > raz w mies., konto Pro.

    Tak, tylko, że już gdzieś czytałem na pbb, że nowej TOiP nie było z
    wyciągiem. :-)

    Czyli tym razem ci bez wyciągów są uprzywilejowani. Dostali wszystko, a ci z
    wyciągami nie dostali TOiP. :-) Ja kocham ten bank. :-)

    Czy ktoś kto otrzymuje wyciągi z Lukasa dostał nową TOiP. Albo NIE dostał?
    :-)

    Odnośnie NRB - do 'bezwyciągowców' było pisemko z nowym numerem, starym
    numerem i opisanym 'numerem skróconym'. Do tego było info od kiedy działa
    nowy numer i kalendarium wprowadzania NRB w Polsce. Wydaje mi się, że Ty już
    nie dostaniesz, bo skoro masz wyciągi n nowym numerem i opis jak korzystać z
    numeru skróconego, to wystarczy.

    Daj znać jak dostaniesz nową TOiP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 118. Data: 2003-12-12 12:29:08
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    > Przy tym akurat nie, bo nie odnosilem sie do tego aspektu, a jedynie, czy
    > 2kzl to wielkosc "typowa".

    Wielkosc, ktora Ty nazywasz mediana ("typowa") jest pomiedzy przezyciem a
    wegetacja. Dyskusja byla o przezyciu, wiec Twoja "typowa" nie jest ta
    typowa, o ktorej ja pisalem na i o ktora pytal Michal ("typowa na
    przeżycie" - ok 2k PLN).

    > Wracajac do poczatku watku: wlasnie dostalem wyciag z ROR Lukasa i tam nie
    > ma nowej TOiP. Sa tylko jakies stare ;) zmiany regulaminu.

    Widac, nie chca draznic LWA, lub traktuja klientow podobnie jak Nordea
    dawnych klientow LGnet ;)
    Ja tez nic nie otrzymalem, ale wyciagow tez nigdy nie chcialem.

  • 119. Data: 2003-12-13 15:01:16
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś kto otrzymuje wyciągi z Lukasa dostał nową TOiP. Albo NIE dostał?
    > :-)

    Konto Pro z wyciagami tez nie dostalem TOiP, a rodzice (osobno) mieli tam
    moze 2 razy lokaty to kazdy dostal i o nowym numerze konta i TOiP i ulotke
    ze mozna 1 zł zarobic :-))

    Damian_P

  • 120. Data: 2003-12-13 15:07:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brf9kk$jkj$...@n...onet.pl,
    Damian_P. <t...@p...onet.pl>:
> [...]
    >
    > Konto Pro z wyciagami tez nie dostalem TOiP, a rodzice (osobno) mieli
    > tam moze 2 razy lokaty to kazdy dostal i o nowym numerze konta i TOiP

    No to moze klientom Pro nie wysylaja?

    --
    Robert