  • 121. Data: 2003-12-13 15:07:57
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Damian_P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:brf9kk$jkj$1@news.onet.pl...

    > Konto Pro z wyciagami tez nie dostalem TOiP, a rodzice (osobno) mieli tam
    > moze 2 razy lokaty to kazdy dostal i o nowym numerze konta i TOiP i ulotke
    > ze mozna 1 zł zarobic :-))

    Znaczy się: mają otwarty jakiś z rachunków bieżących.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 122. Data: 2003-12-13 15:21:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to moze klientom Pro nie wysylaja?

    Rodzice Damiana najprawdopodobniej nie otrzymują wyciągów. To chyba o to
    chodzi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 123. Data: 2003-12-13 15:23:05
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Damian_P." <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Znaczy się: mają otwarty jakiś z rachunków bieżących.

    Zgadza sie Konto Standart niewykorzystywane i ich zadne opłaty nie dotkna, a
    ludzie co maja PRO i opłaty im sie zwiekszą to niedostają. Chyba trzeba
    bedzie pisac do lukasa przez wew. poczte w tej sprawie

  • 124. Data: 2003-12-13 15:24:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfat4$mvl$...@n...onet.pl,
    Damian_P. <t...@p...onet.pl>:

    > Zgadza sie Konto Standart niewykorzystywane i ich zadne opłaty nie
    > dotkna, a ludzie co maja PRO i opłaty im sie zwiekszą to niedostają.

    Ja mam PRO i oplaty mi sie nie zwieksza.

    --
    Robert

  • 125. Data: 2003-12-13 15:32:37
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    > brfat4$mvl$...@n...onet.pl,

    > Ja mam PRO i oplaty mi sie nie zwieksza.

    Wiesz o co mi chodzi. To ze Tobie sie nie zwieksza nie znaczy ze wogle w PRO
    sie nie zwieksza, a w Standard jesli sie go wykorzystuje wylacznie do lokat,
    to nie ma zadnej podwyzki. Ja ta podwyzka tez sie na razie nie przejmuje.

  • 126. Data: 2003-12-13 15:33:26
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > Rodzice Damiana najprawdopodobniej nie otrzymują wyciągów. To chyba o to
    > chodzi.

    Zgadza sie. Oni juz prawie zapomnieli o Lukasie.