  • 1. Data: 2003-12-09 12:23:41
    Temat: identyfikacja w Lukas w placówce
    Od: "grzegorz" <z...@w...pl>

    Witam,
    Czy zdarzyło się komukolwiek by w placówce Lukas banku w trakcie identyfikacji
    klienta żeby wystarczył tylko dowód osobisty (bez wprowadzania PINu)?

  • 2. Data: 2003-12-09 12:41:37
    Temat: Re: identyfikacja w Lukas w placówce
    Od: "Marcin" <...@...->

    > Czy zdarzyło się komukolwiek by w placówce Lukas banku w trakcie
    identyfikacji
    > klienta żeby wystarczył tylko dowód osobisty (bez wprowadzania PINu)?

    Mi, już pięć razy w placówce na ul. Szkolnej w Poznaniu

  • 3. Data: 2003-12-09 12:52:02
    Od: "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl>

    Mnie zawsze identyfikują po dowodzie -- nia mam PINu.

    BL

  • 4. Data: 2003-12-09 15:09:06
    Od: ".::Mariusz::." <USUŃ_TOmart74@I_TO_TEZtlen.pl>

    Bogusław Lichoński <b...@v...pl> naskrobał:
    > Mnie zawsze identyfikują po dowodzie -- nia mam PINu.
    >
    > BL

    Mnie sie ostatnio zdarzylo w LB w Rybniku. Po raz pierwszy wystarczyl dowod;
    wiec tez bylem zaskoczony...

  • 5. Data: 2003-12-09 18:56:20
    Od: "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl>

    Użytkownik ".::Mariusz::." <USUŃ_TOmart74@I_TO_TEZtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:br4oj5$sek$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Bogusław Lichoński <b...@v...pl> naskrobał:

    > Mnie sie ostatnio zdarzylo w LB w Rybniku. Po raz pierwszy wystarczyl
    dowod;
    > wiec tez bylem zaskoczony...

    po prostu wreszcie zrowumieli ze to nie ma sensu.... poprzedni system z
    kartami czipowymi byl lepszy.... sam pamietam ze jak mialem sobie nadac pin
    to panienka zaproponowala zebym sobie wzial kombinacje "123456" tak zeby
    latwo bylo odpowiadac na pytania w stylu: "prosze podac pierwsza trzecia i
    piata cyfre" :)))) czyli jak co trzeci ma taka kombinacje to troche bez
    sensu takie zabezpieczenie no nie??

    crossmen

  • 6. Data: 2003-12-09 19:34:24
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On 9 Dec 2003 13:23:41 +0100, "grzegorz" <z...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >Czy zdarzyło się komukolwiek by w placówce Lukas banku w trakcie identyfikacji
    >klienta żeby wystarczył tylko dowód osobisty (bez wprowadzania PINu)?
    ja za kazdym razem tylko z dowodem: zawsze mowilem ze nie pamietam
    PINu i prosze wygenerowac nowy PIN ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb