    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
    Date: Fri, 15 Nov 2002 23:13:43 +0100

    > A kto tam im robil system? Chyba Infovide jak sie nie myle :) Cos im nie
    > wyszlo, trzeba sie uzbroic w cierpliwosc...
    > A masz przeciez swiadomosc, ze przygotowanie reklamy to kupa kasy? Pewnie
    > firma mowi "pracujemy -= za dwa dni sie naprawi". Poza tym kampania
    > reklamowa przygotowywana jest z duzym wyprzedzeniem, w trakcie nie da sie
    > zmienic szybko...
    > vide mistrzostawa swiata ;) Tam sobie duze firmy sponosrujace nasz dzielna
    > druzyne przegranych - przygotowaly kilka wersji reklam, zeby ladnie je
    > podmieniac...

    Jak ktoś chce czekać (i płacić za coś co mu obiecano a czego nie dostaje) to
    wolna droga.
    Ja dziękuję.
    Wobec kompletnego braku reakcji banku odstąpiłem od umowy prowadzenia
    rachunku.
    I skutecznie uzyskałem zwolnienie z wszelkich należnych bankowi prowizji (za
    token do końca pełnego roku jego użytkowania, za zastrzeżenie karty, za
    przysłanie historii rachunku).
    Czego natomiast nie uzyskałem to prostego 'przepraszamy'.