  • 11. Data: 2003-08-12 08:29:42
    Temat: Re: Nordea vs LG
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bha7tc$hp1$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy co rozumiecie pod pojeciem dostep.
    > Ja tez myslalem ze mam, bo moge sie logowac itd. Sprobujcie jednak
    > wykonac jakis przelew. Pojawi sie pewnie komunikat, ktory mowi o
    > niemoznosci wykonaniu przelewu: przelew zostanie odrzucony.

    Nie, wszystko dziala - pelna funkcjonalnosc, wlasnie sprawdzilem.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-08-12 08:42:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > jakis przelew. Pojawi sie pewnie komunikat, ktory mowi o niemoznosci
    > wykonaniu przelewu: przelew zostanie odrzucony.

    U mnie działa wszystko - przelewy też. Po przełomie miesiąca zostały mi
    naliczone jakieś groszowe odsetki, które przelałem do mBanku.

    Młego dnia
    Tomek

  • 13. Data: 2003-08-12 08:48:09
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    > bha7tc$hp1$...@f...man.torun.pl,

    > Nie, wszystko dziala - pelna funkcjonalnosc, wlasnie sprawdzilem.

    No tak, dzisiaj rzeczywiscie zadzialalo, ale wczoraj nie moglem przelac bo
    wyskakiwal jakis komunikat o blokadzie konta.
    A moze pomylilem haslo? Juz sam nie wiem :(
    Poniewaz przed chwila przelalem ostatnie odsetki za sierpien moze w koncu
    zablokuja. Moze tu tki przyczyna. Jesli jest mniej niz 4 PLN na koncie to
    nie zamykaja rachunku, bo nie widza co z nimi zrobic, jednoczesnie
    pobierajac prowizje za ich wyslanie lub zamkniecie rachunku.

    Waldek

  • 14. Data: 2003-08-12 09:44:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bha9kn$kra$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:

> [...]
    > koncie to nie zamykaja rachunku, bo nie widza co z nimi zrobic,
    > jednoczesnie pobierajac prowizje za ich wyslanie lub zamkniecie

    Chyba nie - mam 0.00 juz ponad tydzien.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-08-12 16:19:17
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > bha9kn$kra$...@f...man.torun.pl,

    > Chyba nie - mam 0.00 juz ponad tydzien.

    Hmmm, dziwne. Ja wyslalem wypowiedzenie 30.07, 1.08 zrobilem przelew
    pozostawiajac na koncie 0,00, a 6 albo 7.08 zablokowali dostep. Teraz
    pojawia sie komunikat: "Uzytkownik nie zostal uaktywniony. Prosimy o kontakt
    z ... Proby logowania do systemu przed uaktywnieniem moga uzytkownika
    spowodowac blokade dostepu." Moze to kolejna segmentacja :P

    Pozdr. Michal

  • 16. Data: 2003-08-12 16:38:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhb41u$83e$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:

> [...]
    > kontakt z ... Proby logowania do systemu przed uaktywnieniem moga
    > uzytkownika spowodowac blokade dostepu." Moze to kolejna segmentacja

    Może.
    A jakim listem wyslales, bo ja zwyklym ekonomicznym?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-08-12 16:41:28
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > bhb41u$83e$...@n...onet.pl,

    > Może.
    > A jakim listem wyslales, bo ja zwyklym ekonomicznym?

    Poleconym ekonomicznym.

    Pozdr. Michal

  • 18. Data: 2003-08-12 16:43:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhb5bh$b1d$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poleconym ekonomicznym.

    Hmmm, czyzby niepolecone wyrzucali do kosza? Raczej nie sądzę, chyba
    przedwczesne uogolnienie.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-08-12 17:02:47
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Hmmm, czyzby niepolecone wyrzucali do kosza? Raczej nie sądzę, chyba
    > przedwczesne uogolnienie.

    Tez taka mysl przeszla mi przez glowe, ale nie wydaje mi sie to
    prawdopodobne. To juz byloby za duzym przegieciem z ich strony. Moze zadzwon
    do nich i dowiedz sie co i jak.

    Pozdr. Michal

  • 20. Data: 2003-08-12 19:36:48
    Temat: Re: Nordea vs LG - czyli jak zabic dziada
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tez taka mysl przeszla mi przez glowe, ale nie wydaje mi sie to
    > prawdopodobne. To juz byloby za duzym przegieciem z ich strony. Moze
    zadzwon
    > do nich i dowiedz sie co i jak.

    myslisz, ze po wprowadzeniu straszakowej oplaty za zamkniecie konta, ten
    bank ma jeszcze cos wspolnego z logika ??
    he he
    kazdy ich ruch to przegiecie, mnie juz nic nie dziwi - no chyba, ze ktos
    zapyta jak zalozyc tam konto - bo to bedzie dla mnie szok :-))))
    ps
    ale z dziadami trzeba ostroznie - wiec radze jednak poleconym wypowiedzenie
    wysylac, bo za duza dwka chamstwa mi bije ze stroy tego banku, na szczescie
    do rejestru dluznikow moga wpisac dopiero za 200 zl, wiec dopiero po kilku
    latach totalnego ich olewania