  • 1. Data: 2002-01-17 12:24:42
    Temat: Nordea i LG
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Nordea prawdopodobnie przejmie jeszcze w styczniu LG Petro Bank
    http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id
    =234850&type_id=1&order=
    priority&priority=2-20
    ciekawe jak to wplynie na poziom oplat dla rachunkow bylego LG (oby nie
    podobnie jak w przypadku PBK BPH), powinno to chyba jednak zwiekszyc
    wiarygodnosc potencjalnie bylego LG Petro Banku, w sumie ja akurat to
    wlasnie w tym banku (ze wzgledu na bliskosc oddzialu) mam najwiecej
    rachunkow, w tym wszystkie walutowe.

    mz

  • 2. Data: 2002-01-17 12:53:09
    Temat: Re: Nordea i LG
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Jak zaczną pobierać opłaty za konto i przelewy, to zamykam natychmiast.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-17 13:33:55
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Jak zaczną pobierać opłaty za konto i przelewy, to zamykam natychmiast.
    > Grzegorz

    A ciekawe jak bedzie z kartami Maestro/Mastercard?
    Wlasnie sie przymierzalem do chargowej na koniec lutego...

    IGIdeus

  • 4. Data: 2002-01-17 16:56:43
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak zaczną pobierać opłaty za konto i przelewy, to zamykam natychmiast.

    niestety od poczatku sie tego obawiam :-))
    oferta nordea banku internetowego (gdzie mialem konto) jest tak beznadziejna
    w porownaniu do lg - ze az zal dupsko sciska
    Wydaje sie jednak absurdalne by jeden bank prowadzil 2 tak rozne oferty
    e-banku, chociaz patrzac na bre - nie jest ten absurd wykluczony

  • 5. Data: 2002-01-17 17:07:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ej - nie mowcie - wlasnie sobie kseruje w zaciszu domowy dowod zeby do LG
    odeslac :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-01-31 19:24:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 17 Jan 2002 13:24:42 +0100, w <a26fpr$83a$1@info.cyf-kr.edu.pl>,
    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał(-a):

> [...]
    =234850&type_id=1&order=
    > priority&priority=2-20
    > ciekawe jak to wplynie na poziom oplat dla rachunkow bylego LG

    Zmiany w regulaminie LGNet -- zmiana punktów o "bezpłatnych usługach"
    na "zgodnie z cennikiem" świadczy dobitnie o planowanych zmianach.

  • 7. Data: 2002-02-01 10:52:29
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zmiany w regulaminie LGNet -- zmiana punktów o "bezpłatnych usługach"
    > na "zgodnie z cennikiem" świadczy dobitnie o planowanych zmianach.

    coś mi się tu nie podoba, gdzie sobie nie założę konta, które oceniam jako
    podstawowe,
    to zaraz jakaś fuzja, najpierw handlo, potem bph a teraz LG.

    Niedługo nie będzie gdzie uciekać...
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 8. Data: 2002-02-01 13:38:11
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

> [...]
    > podstawowe,
    > to zaraz jakaś fuzja, najpierw handlo, potem bph a teraz LG.

    Od strony pracownika sprawa wygląda podobnie. Jest nawet takie powiedzenie
    wśród bankowców:
    "Nieważne w jakim banku pracujesz - i tak będziesz pracował w Deutsche
    Banku"

    Pozdr
    MALko KP