  • 1. Data: 2002-01-17 10:44:25
    Temat: PKOBP i przenoszenie kont pomiędzy oddziałami (zlecenie stałe z BPH)?
    Od: "RaV" <r...@s...pl>

    Wiem tyle, że moich rodziców kiedyś przenieśli nie wiadomo czemu z Chorzowa
    do Siemianowic (mieszkają w Chorzowie).
    Ale teraz sam ma problem. Od ok 2 lat mam w BPH zlecenie stałe do
    spółdzielni mieszkaniowej i do października wszystko było ok. Niestety
    czynsz za listopad i grudzień z BPH wyszedł ale do spółdzielni nie dotarł.
    Okazuje się że od października system realizacji zleceń stałych zmienił
    numer prefiks banku na inny oddział z chorzowskiego na siemanowicki, co
    ciekawe jak w BPH wyświetlili co będzie w styczniu okazało się że prefiks
    znowu się zmienił i teraz będzie przelew do Bytomia.
    Sami się zaczęli zastanawiać co przełącza te prefiksy. Będą to sprawdzać i
    dadzą mi nać.

    Czy Wy mieliście takie przypadki?
    I na jaki poziomie następuje takie przełączenie prefiksu, czy poziom banku
    czy kir-u?

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV

  • 2. Data: 2002-01-17 13:16:39
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "RaV" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem tyle, że moich rodziców kiedyś przenieśli nie wiadomo czemu z
    Chorzowa
    > do Siemianowic (mieszkają w Chorzowie).

    Co za archaiczny i drogi w utrzymaniu system komputerowy.
    Kazdy nowoczesny bank ma konta nie przywiazane do zadnego oddzialu. Mozna
    isc do dowolnego oddzialu banku i w sposob rownie skuteczny dysponowac swoim
    rachunkiem.
    Jest juz kilka takich bankow w Polsce - PKO BP do nich nie nalezy.

    AO

  • 3. Data: 2002-01-17 15:15:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    swoim
    > rachunkiem.
    > Jest juz kilka takich bankow w Polsce - PKO BP do nich nie nalezy.
    To się Kolega myli. W ramach regionu nastąpiło odmiejscowienie jako etap do
    całkowitego odmiejscowienia.

  • 4. Data: 2002-01-18 07:26:51
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:a26pun$2bp$1@h1.uw.edu.pl...
    Mozna
    > swoim
    > To się Kolega myli. W ramach regionu nastąpiło odmiejscowienie jako etap
    do
    > całkowitego odmiejscowienia.

    Czyli pozyjemy zobaczymy, na razie jest jak jest .....
    Ale ma byc lepiej :-)))

    Wdrazalem ZORBE 3000 i nie jest ona ogolnopolska a jedynie oddzialowa.
    Calkowite odmiejscowienie bedzie dopiero po zakupie nowego systemu. Ile
    klopotow mial PKO ze swoja ZORBA chyba wszyscy pamietaja. Oby nastepnym
    razem bylo lepiej ale jesli ludzie w PKO BP sie nie zmienili to nie wroze
    sukcesow.....

    AO

  • 5. Data: 2002-01-18 15:51:25
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > klopotow mial PKO ze swoja ZORBA chyba wszyscy pamietaja. Oby nastepnym
    > razem bylo lepiej ale jesli ludzie w PKO BP sie nie zmienili to nie wroze

    Ho, ho kombatant i w dodatku Wernyhora ...

    Piotrek :)