  • 1. Data: 2002-01-17 12:16:04
    Temat: Bylo: Termin splaty KK na 26.XII - zakonczenie
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Czesc.

    Byl taki watek, ktory zapoczatkowalem: co zrobic jak termin splaty KK wypadl
    26.XII czyli w drugi dzien swiat - przelewac 24.XII czy zaryzykowac i
    przelac 27.XII.

    Wiec ja zaryzykowalem i dalem zlecenie w mBanku na dzien 27.XII. Przelew
    zostal w Lukas Banku zaksiegowany tego samego dnia. Okazalo sie, ze zadnych
    odesetek czy kar mi nie naliczono i wyglada na to, ze wszystko jest OK.
    Niestety bylo to moje pierwsze "spoznienie" w splacie, wiec tak na prawde
    nie wiem czy zostalem potraktowany lagodnie bo to byl moj pierwszy raz czy
    jednak moj tok rozumowania byl poprawny.

    Przepraszam, jezeli kogos znudzilem, ale napisalem to, bo kilka osob wtedy
    bylo zainteresowanych zakonczeniem tej sprawy. Wiec informuje, ze zadnych
    konsekwencji nie ponioslem za przesuniecie terminu splaty na pierwszy dzien
    roboczy.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-17 16:51:59
    Temat: Re: Termin splaty KK na 26.XII - zakonczenie
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety bylo to moje pierwsze "spoznienie" w splacie, wiec tak na prawde
    > nie wiem czy zostalem potraktowany lagodnie bo to byl moj pierwszy raz czy
    > jednak moj tok rozumowania byl poprawny.

    wiec z ciekawosci zadzwon na bezplatna infolinie i sie DOWIEDZ :-)))))
    dla swojej nawet wlasnej ciekawosci, bo lukas bank jest nadzwyczaj
    beznadziejny i pazerny ! (vide oplaty za aktywacje konta)
    mnie karta kredytowa u nich zaczyna juz pomalu kosztowac tyle co poprzednia
    w citi :-((( jako ze na skutek roznych niedopatrzen niedoplacilem po
    kilkadziesiat groszy juz chyba ze 2 razy
    Konsekwencje tego byly i SĄ dla mnie nadal szokujace - jako ze karnych
    odsetek naliczono mi kilkadziesiat zl !!
    Wlasciwie to tylko szukam okazji by uciec z KK z lukasa i zrobie to bez
    najmniejszego oporu !
    Obecnie to czekam w sumie na to co zaspiewaja w mbanku (bo boje sie ze
    bedzie to kolejny hiper drogi produkt jak izzy), ale jesli nie wyglupia sie
    z oplatami to przechodze do mbanku, jesli nie to .... hmm jakis inny ale NIE
    Lukas!
    ps
    zadalem do lukasa pytanie (przy okazji proby nieudanej reklamacji o ww kilka
    groszy) o to - kiedy owe moje zbrodnie w postaci niedoplaty po kilka groszy
    ulegna u nich przedawnieniu - odpowiedz byla stanowcza !!!
    "dla nas jest Pan niesolidnym dluznikiem i NIGDY nie nastąpi
    przedawnienie..."
    :-)
    Nawet mordercy wybacza się po latach - moja niedoplata kilku groszy jak
    widac - jest dla nich wieksza niz zbrodnia ! nie ma przebaczenia !!!!!!
    i chocby dlatego ich nie lubie

  • 3. Data: 2002-01-17 19:02:06
    Temat: Re: Bylo: Termin splaty KK na 26.XII - zakonczenie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Niestety bylo to moje pierwsze "spoznienie" w splacie, wiec tak na prawde
    > nie wiem czy zostalem potraktowany lagodnie bo to byl moj pierwszy raz czy
    > jednak moj tok rozumowania byl poprawny.

    To nie było żadne spóźnienie.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313