  • 1. Data: 2004-10-01 09:38:33
    Temat: [Nordea] Kolejna zwała :/
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    Szanowni klienci

    Uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych systemy bankowości
    elektronicznej
    w dniu dzisiejszym działają w trybie przyjmowania zleceń.
    Zlecenia złożone w systemach bankowości elektronicznej Nordea
    oraz w oddziałach wczoraj po godz. 20:00 i te z dzisiejszą datą
    zostaną zrealizowane dzisiaj w godzinach popołudniowych
    lub najpC3źniej w poniedziałek 4 października rano.

    Karty płatnicze Nordea działają bez zakłC3ceń.
    Obsługa w oddziałach odbywa się w trybie awaryjnym.
    Wykonywana jest tylko ograniczona liczba transakcji

    -----

    To się zdarza nie po raz pierwszy :/

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-01 09:47:59
    Temat: Re: [Nordea] Kolejna zwała :/
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostaną zrealizowane dzisiaj w godzinach popołudniowych
    > lub najpC3źniej w poniedziałek 4 października rano.

    w Citku tez dzisiaj jest jakas obsuwa....

    sq

  • 3. Data: 2004-10-01 09:56:02
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w wiadomości

    > w Citku tez dzisiaj jest jakas obsuwa....

    dodam - przzelew zlecony wczoraj wieczorem, z data realizacji na dzisiaj -
    jeszcze nie wyszedl. Na infolinie nie chce mi sie dzwonic.

    Ciekawa zbieznosc....

    sq

  • 4. Data: 2004-10-01 10:32:01
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    sereq wrote:
    > dodam - przzelew zlecony wczoraj wieczorem, z data realizacji na
    > dzisiaj - jeszcze nie wyszedl. Na infolinie nie chce mi sie dzwonic.

    dzwonilem - niestety stale zlecenie na przelew pensji w dniu 1 tez nie wyszlo.
    Mowia, ze moze po 14 uruchomią system
    teraz dziala wlasciwie tylko SOLO, ale żeby sobie pooglądać
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-10-01 11:04:27
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wyszlo.
    > Mowia, ze moze po 14 uruchomią system
    > teraz dziala wlasciwie tylko SOLO, ale żeby sobie pooglądać

    fantastycznie :S

    w ogole jakis pechowy dzien - w jednym z oddzialow PKO BP w centrum Warszawy
    padla maszynka do wydawania biletow kolejkowych. Chaos narasta ;)

    sq

  • 6. Data: 2004-10-01 11:26:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik sereq napisał:

    > w ogole jakis pechowy dzien - w jednym z oddzialow PKO BP w centrum Warszawy
    > padla maszynka do wydawania biletow kolejkowych. Chaos narasta ;)

    Tak swoja droga jednym z podstawowych objawow nieudolnosci i
    niewydolnosci jest montowanie takich maszynek z numerkami.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-10-01 21:52:30
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >wyszlo.
    >Mowia, ze moze po 14 uruchomią system
    >teraz dziala wlasciwie tylko SOLO, ale żeby sobie pooglądać

    No i nie uruchomili. Przelewy wcale dziś nie wyszły. A jutro sobota, a potem
    niedziela... Porażka :/

  • 8. Data: 2004-10-01 22:08:49
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > No i nie uruchomili. Przelewy wcale dziś nie wyszły. A jutro sobota, a
    potem
    > niedziela... Porażka :/

    citek za to sie odpalil, poranne przelewy wyszly kolo 14-tej :)

    sq

  • 9. Data: 2004-10-02 00:16:14
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w wiadomości

    > No i nie uruchomili. Przelewy wcale dziś nie wyszły. A jutro sobota, a
    > potem
    > niedziela... Porażka :/

    Mnie wyszly (i doszly) z Nordei (eFirma+) zarowno zlecone wczoraj na dzis
    przelewy, jak i zlecenie stale (wszystkie weszly trzecia sesja
    przychodzaca).

    marekz

  • 10. Data: 2004-10-02 09:21:51
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >Mnie wyszly (i doszly) z Nordei (eFirma+) zarowno zlecone wczoraj na dzis
    >przelewy, jak i zlecenie stale (wszystkie weszly trzecia sesja
    >przychodzaca).

    Przychodzących nie miałem, więc nie wiem. A przelew zlecony 29.09 na 01.10
    nadal jest nie zrealizowany (Nordeasolo). Może zrobili tylko firmowe?