  • 11. Data: 2004-10-02 12:44:50
    Temat: Re: [Nordea] Kolejna zwała :/
    Od: "tomaszek.w " <t...@N...gazeta.pl>

    > dodam - przzelew zlecony wczoraj wieczorem, z data realizacji na dzisiaj -
    > jeszcze nie wyszedl. Na infolinie nie chce mi sie dzwonic.
    >
    > Ciekawa zbieznosc....

    Numer referencyjny: ASERROR6

    Dzień dobry

    Z przykrością informujemy, iż w dniu dzisiejszym odnotowaliśmy przejściowe
    trudności związane z funkcjonowaniem serwisu Citibank Online. Powyższe
    problemy zostały wyeliminowane i obecnie nie powinno być już kłopotów z
    korzystaniem z bankowości internetowej.

    Przepraszamy za niedogodności

    Z poważaniem
    Dział Obsługi Klienta

    1.10.2004

  • 12. Data: 2004-10-04 07:23:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Hubert123 wrote:

    > Przychodzących nie miałem, więc nie wiem. A przelew zlecony 29.09 na
    > 01.10 nadal jest nie zrealizowany (Nordeasolo). Może zrobili tylko
    > firmowe?

    moje zlecenie stale na 1 X tez wyszlo i jeszcze tego samego dnia bylo w Foritsie
    i to nie zadne konto firmowe
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-10-04 11:38:39
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >moje zlecenie stale na 1 X tez wyszlo i jeszcze tego samego dnia bylo w
    >Foritsie
    >i to nie zadne konto firmowe

    W piątek wieczorem sprawdzałem - zlecenie nadal wisiało tak, jakby nie było
    wykonane.
    Teraz próbowałem się zalogować i dostałem taki komunikat:

    Ostrzeżenie !
    Usługa tymczasowo niedostępna

    Tzn. widzę informacje o rachunkach, ale nie mogę zobaczyć historii :/
    Zadzwoiłem więc na infolinię operacyjną - drewniany pan (automat) twierdzi,
    że "operacja w polskich złotych" została zrealizowana 1.10.
    Oni już tam chyba w tej Nordei zupełnie utracili kontrolę nad tym systemem.
    Po cholerę im było to Solo? Był dobry, sprawdzony system LG Petro, to musieli
    go sknocić jakimś bublem :/

    H.

    PS. Polskie banki to w ogóle jakaś porażka jest. Mam konta w 3ch i w zasadzie
    w każdym mam problemy. I to nie jakieś wydumane, ale podstawowe. W Nordei
    często awarie, dziwaczny system Solo (przelewy z datą przyszłą, brak wglądu w
    kredyty itp.). W Inteligo pazerność - aż przez arbitra bankowego trzeba od
    nich wyciągać niesłusznie pobrane opłaty. Bankomaty PKO BP - nie działają (4
    na raz). Najkorzystniej na tym tle wypada mBank, choć też pewne usterki są
    (szczególnie udziwniona obsługa przelewów z datą przyszłą na dzień wolny).
    Generalnie wszędzie problemem jest brak kontaktu z kompetentnymi osobami, bo
    rozmowy z ludźmi z infolinii nie przynoszą żadnego rezultatu.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2004-10-06 16:09:23
    Od: Dreptak <bmizerski_@_yahoo.co.uk>

    Hubert123 wrote:

> [...]
    > Generalnie wszędzie problemem jest brak kontaktu z kompetentnymi osobami, bo
    > rozmowy z ludźmi z infolinii nie przynoszą żadnego rezultatu.

    Proponuję odchrzanić się od polskich banków. Nie odstają od średniej
    światowej.
    Może do Szwajcarskich im trochę brakuje, ale od banków w Burundi albo
    Rwandzie napewno są lepsze :)
    W Kanadzie niektóre banki zwolniły połowę pracowników. Tam jest dopiero
    rozpierducha! Nasz burdel to mały pikuś!
    (Przepraszam, burdel to bardzo porządna instytucja)