  • Data: 2003-07-22 09:07:49
    Temat: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > O kurcze!!! Ja mam jeszcze gorsza sytuacje, bo dalem sie nabrac na
    > antybelkowa lokate, ktorej zerwanie po trzech latach jest absurdalnie
    > nisko oprocentowane, warunki zerwania w LG sa - otwarcie mowie -
    > bandyckie, niespotykane nigdy i nigdzie. Czyli teraz chcac zamknac
    > konto, bede musial zrezygnowac z lokaty wieloletniej... Szlag by

    lokata chyba zostanie przetransferowana do Nordea bez naliczania odsetek i
    podatkow...

    > trafil w wiare w jakas elementarna uczciowsc bankow. A jesli nie to
    > placic za tokena 15 zlotych miesiecznie, czego mi nawet nie pokryje
    > zysk z lokaty... Ja pierdziele. :-(

    sprawdzilem w infolinii. Standardowo beda wydawac karte uwierzytelniajaca
    (jest bezplatna). Na specjalne zyczenie wydadza platny token a wiec oplaty
    raczej nie groza.
    Reasumujac upadek konta LGnet:
    listopad - zamiana konta LGnet-Nordea (zmiana tez numeru !), dramatyczny
    spadek oprocentowania do poziomu Nordea, koniec waznosci karty Maestro,
    spadek limitu wyplacanej kwoty z 5000 (LG) do 1000 (Nordea VE) dziennie i
    wprowadzenie limitu 4000 na tydzien. Za to: dodatkowe bankomaty bezplatne
    (BZWBK) i bezplatne bankomaty Nordei za granica.
    czerwiec 2004 - zapewne wprowadzenie oplat za prowadzenie konta i przelewy.
    Czyli - do listopada warto trzymac pieniadze na koncie, pozniej lepiej je
    przetransferowac gdzie indziej, do czerwca mozna sie pobawic kontem Nordea i
    ich karta a zapewne w czerwcu bedzie czas na zamykanie kont. Tak wyglada
    przynajmniej moj scenariusz :-)

    D.