  • 1. Data: 2002-02-01 10:53:49
    Temat: No to sie porobilo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank - chyba bedzie najlepszy :)
    Fortis - zaporowo 8 zlotych za prowadzenie
    Inteligo - oplaty za karty, prawie 2 zl za Euronet, ZUS, konto firmowe itp,
    itd.
    LG - zamieni sie w Nordea....

    co to sie porobilo...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-01 11:49:50
    Temat: Re: No to sie porobilo
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > mBank - chyba bedzie najlepszy :)
    > Fortis - zaporowo 8 zlotych za prowadzenie
    > Inteligo - oplaty za karty, prawie 2 zl za Euronet, ZUS, konto firmowe itp,
    > itd.

    Nie martw się- niedługo dobije do dołu (mBank).

    > LG - zamieni sie w Nordea....

    Weź mnie nie strasz.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-01 11:54:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Fortis - zaporowo 8 zlotych za prowadzenie
    > Inteligo - oplaty za karty, prawie 2 zl za Euronet, ZUS, konto firmowe

    No, to były (są ;-) dwa bardzo intensywne i zaskakujące dni... :-/
    A szkoda konta w Inteligo bo fajne było (pewnie jakieś jedno sobie zostawię
    ;-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-02-01 12:54:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie martw się- niedługo dobije do dołu (mBank).

    Pamietajcie, ze mBank ma bardzo blisko do Multi (na razie %). Pewne jest ze
    mBank musi cos zrobic (najlepiej przed odlaczeniem sie od BRE), zeby choc
    troche zaczac zarabiac na siebie. A bedzie sie to objawiac (zgadzam sie z
    Grzegorzem) "dobiciem do dolu". Bo jak nie to pojda w slady swojego nowego
    brata BCz...

    cyt.WB "A moze obciazymy eKonto", musza bardzo uwazac. Moim zdaniem obciaza
    karte do eKonta, choc tu
    max. wydaje sie 1-2 zl. W Multi jest 3+2zl, oddzialy (dla niektorych to
    wazne) i karta wypukla.

    A co do tej nowej linii kredytowej to bez rewelacji (%) - troche nizej niz
    marmurki czy McBanki. Tym bardziej ze w Multi (22%), a w promocji 15% (!)
    chyba po trzech miesiacach !

    Moze to nie na temat, ale dziwie sie dlaczego w mBanku i Multi nie ma EC/MC
    ? Mam konto firmowe w BRE i mam do niego EC/MC Business. Co za problem zeby
    w czesci detalicznej byla ta karta ?

    pzd
    Witek

  • 5. Data: 2002-02-01 18:52:14
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    A pamiętasz te hasła reklamowe:
    "tak powinno być w każdym banku!"
    "odsetki i opłaty u konkurencji to kpina!"

    Niedługo "wyrównamy":
    z odsetkami do <1%
    opłatami do 1% od kwoty nie mniej niz. 10zl
    ubezpieczeniem kart bankowych do 3% od kwoty nie innej niż 1 zł dziennie
    Odsetkami od kredytów: 10% płatne z góry + prowizja za udzielenie 10%
    Skończył się czas promocji. Za darmo to tylko w ryj można dostać.

    Wirtualne będą niekonkurencyjne - "nawet na dysponentkę nie można
    nakrzyczeć"

    Pekao znowu będzie liderem. Pierwszy miał takie procenty , opłaty i na
    dodatek wykazywał niemałe zyski. I słusznie śmiał się z "wirtualnych", że to
    sprawa odległej przyszłości...

    A następca Belki (a może On sam) wprowadzi podatek od ilości posiadanych
    kont bankowych i ilości operacji na nich w drobnej kwocie 1 zł od sztuki,
    zakazując transakcji gotówkowych

    :-) :-( BigBrother???? Jawa czy sen ??? Sami sobie zgotowaliśmy ten los
    ????

  • 6. Data: 2002-02-02 13:59:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Pamietajcie, ze mBank ma bardzo blisko do Multi (na razie %). Pewne jest ze
    > mBank musi cos zrobic (najlepiej przed odlaczeniem sie od BRE),

    Chetnie przeczym na czym to odlaczenie od BRE mialoby polegac.

    A jesli chodzi o oplaty i oprocentowanie, to sprawa jest prosta
    - mBank nie moze liczyc na przywiazanie klientow (tak jak np. PKO BP),
    klienci po prostu wybieraja korzystniejsze oferty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator