  • 11. Data: 2005-06-13 06:54:18
    Temat: Re: No to mamy PekaoBPH :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiotR wrote:
    > Oczywiscie zartujesz :)

    Wcale nie.
    Mam konto w BPHu i KK tam, korzystam z obo raczej od przypadku - ale w sumie
    uwazam, ze oba produkty sa ok. Karty nie dostalbym w PKO BP ani w Pekao SA.
    To juz cos oznacza :)
    Karte debetowa jak dostalem w PKO BP to limit na niej jakis taki smieszny,
    ze pania w okienku zabilem smiechem. Pekao SA - jakos mnie tam nie ciagnie.
    A BPH - bardzo porzadny bank w zakresie innowacji produktowej. Gdyby nie
    rozruszal rynku to mniejsze banki wcale nie kwapilyby sie w ulepszaniu
    oferty.
    A zatem...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-06-13 06:56:49
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    > Nie interesuja mnie zadne karty kredytowe od pekao/bph, kredyty mieszkaniowe i
    > biznescostam.. juz mam karty kredytowe, mam mieszkanie, hce tylko tanie konto z
    > wieloma oddzialami, duzo bankomatow i za darmo przelewy.

    Wszystko za darmo!! Lepper na prezydenta !

    Tak mi się skojarzyło ...

    :)

    PshemeK

  • 13. Data: 2005-06-13 11:49:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    kuba <k...@g...pl> wrote:

    > mieszkaniowe i biznescostam.. juz mam karty kredytowe, mam mieszkanie, hce
    > tylko tanie konto z wieloma oddzialami, duzo bankomatow i za darmo
    > przelewy.

    tanie konto w pekao - buehehehe :D

  • 14. Data: 2005-06-13 11:55:03
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Karte debetowa jak dostalem w PKO BP to limit na niej jakis taki smieszny,
    > ze pania w okienku zabilem smiechem. Pekao SA - jakos mnie tam nie ciagnie.

    Znajomy dostał kiedyś kartę debetową z PKO BP z limitem dzienny w
    wysoskości UWAGA...

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    20zł ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 15. Data: 2005-06-13 11:55:47
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > A BPH - bardzo porzadny bank w zakresie innowacji produktowej. Gdyby nie
    > rozruszal rynku to mniejsze banki wcale nie kwapilyby sie w ulepszaniu
    > oferty.

    Mnie sie bardzo spodobało jedno zdanie w BW. Bph jest ekspansywny, a pekao
    .... tylko duży :) I to chyba oddaje sedno :)

  • 16. Data: 2005-06-13 11:56:09
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > hce tylko tanie konto z wieloma oddzialami, duzo
    > bankomatow i za darmo przelewy.

    i jakis darmowy slownik ortograficzny do tych przelewow mogliby dodawac

    kursor

  • 17. Data: 2005-06-13 12:01:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8js6m$62v$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego Marcin Lubojański wyjaśniam co następuje:

    > 20zł ;-D

    Nadmierna rozrzutność ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 18. Data: 2005-06-13 12:05:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote in message
    <3...@n...onet.pl>...
    >ciekawe jaką nazwę przymie nowy bank???
    >ja byłbym za czymś nowym ... ponieważ nazwa Euro-bank jest już zajęta to
    może
    >Bank Żubr???
    >lub Mega Bank albo Profit Bank
    >szczególnie ta ostatnia nazwa pasuje do prowadzonej dotychczas polityki
    cenowej
    >łączących się banków :)))))

    Nazwa jak nazwa ale logo to sprawa chyba prosta. Mozna polaczyc zubra
    z czerwonym niby-promykiem-falka BPH. Ze wzgledu na to ze UniCredito
    przejmuje HVB to w logo dominowac musi emblemat PEKAO np.:
    - zubr z czerwonym ogonem
    - zubr z wywalonym czerwonym jezorem, jezor moze byc stylizowany
    na krowi lub dla groteski na jaszczurki, albo na jezyczek
    kameleona w akcji (dla postraszenia klientow ew. konkurencji -
    "i was tez polkniemy")
    - meinezdoryzrp mynowrezc eis mycajadnyd z rbuz
    (przepraszam za obscene - czytac od konca!)

    i dla rownowagi:
    - zubr przypalany przez "plomienie" - wyraz twarzy zubra do wyboru:
    obled w oczach lub blogie zadowolenie
    Arek

  • 19. Data: 2005-06-13 14:02:57
    Od: fakir <a...@p...onet.pl>

    > Mi Pekao w tej formie odpowiada co jest, jedynie poszerzenie oddzialow oraz
    > bankomatow bedzie dobre dla mnie :) Pewnie duzo oddzialow zamkna, aby sie nie
    > dublowalo, tak samo z bankomatami...oby tylko ceny nie wzrosly i nic z BPH nie
    > przenosic do Pekao.

    W PEKAO jestem dobre 10 lat - przez ten okres mieli lepsze i gorsze
    momenty ale ogólni nie mogę narzekać na współpracę. Gdy miałem
    rezygnować z ich usług - brak obsługi konta przez internet - to
    wprowadzili taką opcję. Teraz jestem związany z BPH - kredyt hipoteczny
    - i myśłe o likwidacji konta w PEKAO - z wiadomych przyczyn wiele to nie
    zmieni :)

    Generalnie zarówno wjednym jak i drugim banku trafiałem na miłą i
    profesjonalną obsługę, nie wiem dlaczego tylko krytyczne uwagi pojawiają
    sie na tym forum - byc może zadowolweni się nie odzywają.

    Korzystam z kont internetowych obu banków - mają swoje plusy i minusy.
    Jakby połaczyc to co dobre z obu banków - naprawde mogłoby byc to bardzo
    funkcjonalne...
    FAkir

  • 20. Data: 2005-06-13 14:07:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    fakir wrote:
    [...]

    > Generalnie zarówno wjednym jak i drugim banku trafiałem na miłą i
    > profesjonalną obsługę, nie wiem dlaczego tylko krytyczne uwagi pojawiają
    > sie na tym forum - byc może zadowolweni się nie odzywają.

    Po prostu są drodzy.
    W dodatku w BPH TOiP jest dla mnie kompletnie nieczytelna...
    KJ