    From: "ian" <ian88700@_REMOVE_yahoo.com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nietypowe korelacje
    Date: Wed, 7 Jan 2009 12:43:32 +0100

    "Dieter" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:gk1qtn$ic5$1@inews.gazeta.pl...
    > Temat skierowany do osob z otwartymi glowami.
    >
    > Moze ktos zbada najbardziej nietypowe korelacje z uwzglednieniem opoznien,
    > przesuniec fazowych, np. cisnienie atmosferyczne dwa lata wczesniej vs WIG
    > lub ilosc plam na sloncu x lat temu vs Dow Jones. Wnioski moga byc
    > ciekawe.
    >
    > D.

    ja tylko w sprawie "ciekawych" wniosków i może korelacji
    na podstawie Kalendarza Majów.

    Carl Calleman w książce "Kalendarz Majów" wydanej w 2004 i przetłumacznej
    na polski w 2006 napisał:

    "Dlatego mamy podstawy przypuszczać, że Piąta Noc Podświata Galaktycznego,
    czyli praktycznie cały gregoriański rok 2008 okaże się okresem bardzo
    trudnym.
    Zasadniczy spadek koniunktury nastąpi na początku Nocy Piątej, podobnie jak
    upadek rzymskiej gospodarki w Podświecie Narodowym i wielki kryzys w
    Podświecie Planetarnym. Będzie to oznaczało nie tylko poważny kryzys
    gospodarki
    kapitalistycznej, jak to już miało miejsce podczas Drugiej Nocy Podświata
    Galaktyczego,
    lecz raczej całkowity upadek międzynarodowego systemu walutowego..."

    objaśnienie:

    te Podświaty są to sfery świadomości - jest ich 9,
    każda sfera dzieli się na 13 części - 7 dni i 6 nocy,
    sfery obejmują czas od Wielkiego Wybuchu do Końca Cyklu

    Wszystki sfery kończą się dokładnie w tym samym czasie,
    każda następna jest 20 x szybsza od poprzedniej.

    ian

    PS.
    celem moim nie jest reklamowanie ksiązki