  • 1. Data: 2004-05-13 07:58:35
    Temat: Niekompletne wyciagi w VW
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Ktos sie moze pytal lub zglaszal do VW, dlaczego na wyciagach do e-direct
    jest wszystko oprocz numeru konta odbiorcy??! Co mam zrobic gdy moj
    wierzyciel poprosi o potwierdzenie przelewu, tzn. czy pieniadze poszly w
    terminie na wlasciwy rachunek?

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2004-05-13 08:21:32
    Temat: Re: Niekompletne wyciagi w VW
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik wk napisał:

> [...]
    > jest wszystko oprocz numeru konta odbiorcy??! Co mam zrobic gdy moj
    > wierzyciel poprosi o potwierdzenie przelewu, tzn. czy pieniadze poszly w

    Poprosić VW / wydrukować sobie samemu potwierdzenie operacji. Przecież
    wyciągów nie będziesz pokazywać.

  • 3. Data: 2004-05-13 08:33:59
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> wrote in message
    > Poprosić VW / wydrukować sobie samemu potwierdzenie operacji. Przecież
    > wyciągów nie będziesz pokazywać.

    Nawet nie bylem swiadom tego ze w VW mozna drukowac potwierdzenia... Dzieki
    za info :-)

    pozdrawiam, wk