  • 1. Data: 2004-05-12 20:21:42
    Temat: wyciagi elektroniczne
    Od: "Jarek.P" <j...@p...com>

    Poszperalem troche w sieci i okazuje sie ze jest mozliwe napisanie
    konwerterow nawet z html czyli np mbank i multibank do formatu Microsoft
    Money lub Quicken. Jest w sieci pare gotowych dla wyciagów z kart
    kredytowych i historii rachunków róznych banków np angielskich i
    holenderskich. Sa tez gotowe pozwalajace konwertowac formaty textowe lub
    excela do formatów MS Money lub Quicken w obydwie strony. Moze jest tez
    mozliwe przeniesienie wyciagów pdf z Telepekao24 do jakiegos normalnego
    formatu? Moze specjalisci od naszych eporfeli,mbank expressu i innych
    mogliby cos takiego napisac i sprzedawac.

    Pozdrowienia, Jarek

  • 2. Data: 2004-05-13 20:47:58
    Temat: Re: wyciagi elektroniczne
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

    >Moze specjalisci od naszych eporfeli,mbank expressu i innych
    > mogliby cos takiego napisac i sprzedawac.

    Patrz www.nrb.pl zakładka narzędzia

    Konwerter wyciągów PKO BP, Inteligo, BPH-PBK, ING Banku Śląskiego (MT940) na
    format OFX 2.0 (XML), CSV. Program umożliwia automatyczny odbiór wyciągów
    bankowych z konta pocztowego (wyciągi PKO, Inteligo), a następnie wykonanie
    konwersji danych do wybranego formatu plików.
    Po wykonaniu konwersji możliwe jest wywołanie programu skojarzonego z typem
    pliku np. MS Money, ACE Money, Skarbnik lub MS Excel.

    Pozdrawiam
    Knecht

  • 3. Data: 2004-05-14 05:54:04
    Od: "Jarek.P" <j...@p...com>

> [...]
    typem
    > pliku np. MS Money, ACE Money, Skarbnik lub MS Excel.

    Dzięki, o MT940 w Banku Śląskim wiedziałem ale nie wiedziałem że Inteligo ma
    wyciągi . Czyli wygląda że tylko nasz lider mbank pod tym względem
    nic nie robi . Konwerter z wyciągu w html tez jest możliwy do napisania, sa
    takie w sieci np dla kart kredytowych "eggs" i american express.

    Pozdrowienia, Jarek