  • Data: 2019-09-28 00:08:44
    Temat: Re: Niefart wiśniowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" qmj607$1pv1$...@g...aioe.org

    > A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

    Wytrawny wisienkobiorca złapany na braku dokumentów rozwodowych...
    Śmiechu warte!

    -=-

    Choć nadmiaru mebli nie mam, bez trudu w chwil kilka znalazłem
    dokument rozwodowy (z 26 września 2017 r.) ukazujący kłamstwo
    zawarte w miłosnym liście sygnowanym jakoś tak:

    Arkadiusz Przybył
    Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska S.A.

    i okraszonym niewinylową (lecz zapewne też muzyczną -- jak
    i pozostałe płyty tegoż banku) płytą koloru czerwonego...
    [cały chyba ten bank jest w kolorze podniecającym]

    Wyżej wspomniany Pan Arkadiusz zarzuca mi pozostawanie
    razem od ponad 3 lat, za co ów Pan bardzo mi dziękuje...

    -=-

    Parafrazując Naczelnika naszego państwa, zamierzam do owego
    Pana Arkadiusza wystosować ;) list otwarty jakiś taki:

    Panie Arkadiuszu -- reprezentujący pracowników banku
    Santander -- nie wycieraj Pan swej zdradzieckiej mordy
    moim nazwiskiem. Ludzie Pana (dokładniej -- BZWBKKBSg)
    banku okradli moją matkę a mnie narazili na straty.
    Jesteście kłamcami i kanaliami...

    Ale chyba muszę sięgnąć do źródeł wypowiedzi Naczelnika...
    [pamięć, choć nie kłamie, zaciera wiele detali...]

    Niestety raczej nie zdołam w pełni oddać atmosfery wypowiedzi
    [bezczelnika? nie... jak to było?... Na...] Naczelnika, gdyż
    być może fizyczna/gabarytowa relacja Pihowicz-Kaczyński nie
    odpowiada relacji Przybył-Eneuel... Musiałbym potrącić,
    niemal przewrócić adwersarza, co mogłoby być trudne... ;)

    Na wszelki wypadek zauważę, iż ów bank często przysyła do mnie
    podobne listy miłosne, nie bacząc na mą zdecydowaną dezaprobatę!
    Jakiekolwiek żądania z mej strony zaprzestania nękania mnie
    wieściami z tegoż banku są (rzekomo regulaminowo) ignorowane
    przez pracowników tegoż banku!!!

    Konto zostało zamknięte nieco po chamsku, gdyż (wbrew zawartym
    porozumieniom) z natychmiastową utratą dostępu do tegoż konta,
    przez co nie zdołałem pobrać wyciągów, co zaowocowało
    pofatygowaniem mnie do marmuru celem uzyskania wydruków...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Postscriptum: W trakcie pisania tego postu padło mi zasilanie.
    Acer tak ma, że czasami pada bateryjne zasilanie,
    gdy laptop spoczywa na kolanach, miast na płaskim biurku/stole,
    co może być spowodowane wyginaniem się osłonowej klapki, brak
    której odcina zasilanie akumulatora... Klapkę tę wg producenta
    należy przykręcić 3 wkrętami, ale u mnie ta klapka przykręcona
    nie jest, gdyż wg mnie owe wkręty niewiele wnoszą...

    Pad zasilania zgasił cały DBX z tą grupą. :)

    Ciekawe, czy są także inne straty...
    Zarówno w Gościu WXP jak i w Gospodarzu 64W10...

    Acer zawiesza się niezmiernie rzadko (zawieszała go karta
    pamięci Toshiby) ale podobne pady miewają miejsce...

    Co innego z VBoxem -- ten potrafi zawiesić się...
    (zwykle podczas bezczynności WXP)

    Acer padł, więc list jest toporny? -- niezupełnie... Gdy Acer
    padał, list był dopiero w zalążku... Raczej brak polotu jest
    czymś innym spowodowany...