  • Data: 2019-09-28 10:49:19
    Temat: Re: Niefart wiśniowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 września 2019 00:09:09 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Choć nadmiaru mebli nie mam, bez trudu w chwil kilka znalazłem
    > dokument rozwodowy (z 26 września 2017 r.) ukazujący kłamstwo
    > zawarte w miłosnym liście sygnowanym jakoś tak:
    >
    > Arkadiusz Przybył
    > Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska S.A.

    O, zachowaj, bo proroctwo (jeśli czegoś nie pomyliłeś z datami) wysokiej klasy - bo
    internrt twierdzi, że rebranding owszem we wrześniu, ale 2018.
    P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.
    Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander to marka rozpoznawalna w
    PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...