eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    From: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Date: Wed, 13 Feb 2002 18:01:52 +0100

    Reaktorek wrote:

    > PEKAO sprawilo, ze czesc z nas juz w 1996 roku miala w lapce karte
    > platnicza, mogla wystapic o dosyc latwo przyznawalny wtedy kredyt w
    > rachunku, czy tez karte debetowa, wtedy jeszcze tylko Eurokarte.

    Kombatanctwo ;-)))

    > Mozecie mnie tu wszyscy zjesc zywcem i usmazyc ale uwazam, ze Eurokonto > jest
    nadal calkiem niezlym kontem podstawowym i swietnie moze wspolgrac > z innym
    rachunkiem w jakimkolwiek banku wirtualnym,

    Przypadkiem sie okazało na newsgrupie krakowskiej, że telepekao to
    najtańsze konto firmowe w Polsce (via internet - 117 PLN/rok, w tym
    opłaty, wyciagi z pieczątkami i ZUS). Marmurek... ;-)

    Na obsługę nie narzekam, bankomaty mam wszędzie, gdzie potrzebuję, w
    dodatku powstało trochę mikrooddziałów.

    Natomiast faktem jest, że Żubr jest mało "responsive" - kilka drobnych
    usprawnień w rodzaju mojego nieustannego postulatu opcji płatnych sms
    jako powiadomienia o przelewach (telepekao) od dwoch lat nie może się
    doczekać na implementację, mimo, że sam SLuczak na tej grupie
    stwierdził, że to "fajny pomysł" i zapowiedział, że zostanie to wdrożone
    "naraz" z jakąs wielką zmianą. Nie wiem, czy nastąpiła - chyba nie, bo
    zdaje sie, ze chodziło o integrację wszysykich rodzajów kont z www.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl