eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
  • Data: 2002-02-13 20:58:50
    Temat: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartec wrote:

    > A już najbardziej wpienia mnie:
    > - kilometrowa kolejka do załatwienia czegokolwiek w każdym oddziale

    Nie w każdym. W starych i znanych oddziałach - owszem, ale otwarli od
    groma nowych mikrooddziałów gdzie kolejek nie widuję. Myslę, że po
    prostu ludzie nie wiedzą o tym i nie korzystają. Może zawodzi marketing?

    > zero uznania dla starego klienta, za każdym razem jestem "nowy".

    ???

    > - WWW na odrębnym rachunku. Na drzewo.

    No fakt: jest taka lista pobożnych życzeń do żubra... A oni nic ;-)

    > ... już mam... dużo bankomatów ;-).

    I dużo nowych oddziałów. Zobacz sobie na ich stronie - np. w Krakowie
    mam trzy nowe w okolicy, otwarte w ostatnich kilkunastu miesiacach.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl