eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
  • Data: 2002-02-13 16:38:09
    Temat: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozecie mnie tu wszyscy zjesc zywcem i usmazyc ale uwazam, ze Eurokonto
    jest
    > nadal calkiem niezlym kontem podstawowym i swietnie moze wspolgrac z innym
    > rachunkiem w jakimkolwiek banku wirtualnym,

    W sytuacji zapowiadanych podwyżek w ebankach mówisz prawdę.
    W moim przypadku Pekao pełni rolę konta głównego do przesyłania pieniedzy
    dalej, a także jest głównym "dostawcą" moich kart :-)
    Jednak zeby nie było tak słodko- niedouczony personel wpływa na mój pogląd
    na ten bank jako molocha.
    Btw- w dzisiejszej panoramie ok16 pokazywali takie krótkie zestawienia
    największych spółek (taka migawka) giełdowych i była tam TePsA ze spadkiem
    ceny za akcje, natomiast o ile dobrze pamiętam Pekao z 14% zwyzką.
    To tak abstrahując od tematu.
    Grzegorz