  • 1. Data: 2012-02-02 11:20:11
    Temat: Nie najnowsza przeglądarka? - Reklamacja odrzucona
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Masz system bez legalnego klucza? Nie masz najnowszej wersji
    przeglądarki? A może nie masz najnowszej bazy danych antywirusowych?
    Jeśli składałeś kliencie reklamację z tytułu nieautoryzowanej
    transakcji internetowej, to masz gwarancję na jej odrzucenie.
    http://banki.wp.pl/kat,121354,title,Brak-najnowszego
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-02-02 12:33:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2012 5:20 AM, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > http://banki.wp.pl/kat,121354,title,Brak-najnowszego
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    ee, ktos szukal kasy to mu sie wierszowka spłodziła.

  • 3. Data: 2012-02-02 13:12:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    > ee, ktos szukal kasy to mu sie wierszowka spłodziła.

    No nie wiem. Nie mam regulaminu PKO S.A., więc wierzę w prawdziwość
    cytatu z artykułu:
    "Zdecydowanie bardziej konkretny jest Pekao S.A. W regulaminie
    czytamy o obowiązku posiadania legalnego oprogramowania, aktualnego
    oprogramowania antywirusowego, zapory firewall, najnowszych wersji
    przeglądarek oraz innych rekomendowanych przez bank rozwiązań
    publikowanych na jego stronie."

    Nie dziwi mnie taki wymóg, skoro każdy dominujący kontrahent stara
    się obwarować swoją odpowiedzialność maksymalnymi wykluczeniami. Czy
    byłaby to niedozwolona klauzula, nie wiem. Szczególnie to z
    najnowszą przeglądarką.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-02-02 13:22:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2012 7:12 AM, Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > się obwarować swoją odpowiedzialność maksymalnymi wykluczeniami. Czy
    > byłaby to niedozwolona klauzula, nie wiem. Szczególnie to z

    To jeszcze bank musialby ci udowodnic, ze to wlasnie brak najnowszej
    przegladarki spowodowal strate hasla.

    Masz jakis pomysl jak to zrobic?

  • 5. Data: 2012-02-02 13:33:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To jeszcze bank musialby ci udowodnic, ze to wlasnie brak najnowszej
    > przegladarki spowodowal strate hasla.
    >
    > Masz jakis pomysl jak to zrobic?

    Ja powiedzialbym nawet wiecej, bank jako profesjonalista umozliwiajac
    dokonywanie transakcji przy uzyciu nieaktualnej przegladarki przyklada reke
    do faudu... ;)

    MK

  • 6. Data: 2012-02-02 15:09:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > http://banki.wp.pl/kat,121354,title,Brak-najnowszego
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    A jak ktos wchodzi przez komorke/tablet z androidem/symbianem/itd? :)

  • 7. Data: 2012-02-02 15:12:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Q" <n...@s...org> writes:

    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    > A jak ktos wchodzi przez komorke/tablet z androidem/symbianem/itd? :)

    Taa, emacsem przez sendmaila :)

    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 8. Data: 2012-02-02 15:33:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2012 9:09 AM, Q wrote:
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    > A jak ktos wchodzi przez komorke/tablet z androidem/symbianem/itd? :)

    ma obowiazkowo co pol roku wymieniac telefon.